a ka ndonje soft per kyt aparatur qe mund ta pershtat sinjalin per monitor ??
a ka ndonje soft per kyt aparatur qe mund ta pershtat sinjalin per monitor ??
pershendetje
shpresoj te keni kaluar pushime te kendshme. Desha te pyes nese ka ndonej soft te ri per starsat x50 cu usb ose GI-770xpeed. dhe se ku do kemei fatin te shohim ndonje sport kete vit.
pershendetje
desha ndihmen e ndonjerit nga ju,kam nje golden interstar gi-s 980 crci hd,mundem ta perdor si client ne emulatorin cccam?
aktualisht kam kam softin GI_980_HD_interstar_sp_cc_1.2.26_all.dld
Shoku eshte nje sofware per kete aparat GI 980 HD.Nqs do ta provosh une nuk mundet qe te ndihmoj sepse nuk e kam GI980 HD.
Kam lexuar qe punon shum mir.vetem se eshte ne gjermanisht.dhe duhet te ndryshosh mac-adresse P.sh 1.2.70
keymap.xml_PKTSupportthread (ILTV) Edision ARGUS Vip 1.2.76 by TBX für GI980HD (FB Fix)
Es ist mal wieder soweit.
Mein Dank geht erstmal an sid8769 vom WizardFox der das ganze vorab
getestet hat und mir dann die Info gab das sich diese Version wieder flashen lässt.
Somit seid ihr dann eigendlich wieder auf den neuesten Stand der Dinge.
Ebenfalls an kickrunner für die internen Test´s.
Eins mal vorweg ab der Version 1.2.80 lassen sich die Firm´s nicht mehr per AVMerger öffnen.
Soll heißen das es wiedermal etwas schwieriger ist das ganze umzusetzten.
Ob es noch nachfolgende Releases von mir geben wird steht zur Zeit noch nicht fest da sich einiges Intern geändert hat.
Was aber nicht´s mit obiger Änderung seid Version 1.2.80 zu tun hat.
Zur Firm:
Wie auch bei den anderen Releases funzt alles wer DualBoot nutzt
der kann diese Version einfach flashen DualBoot bleibt erhalten.
Austria, MTV hell
CS Daten bleiben erhalten genauso wie eure Setting´s.
Den Rest findet mal fein selber raus.
Release heute Golden980HD ILTV EdiVIP 1.2.76 by TBX
Viel Spaß bei testen.
NEUE RELEASES NUR HIER BEIM NACHTFALKEN.
LG TBX
Tegjitha funksjonojn
E shkarkon ketu
Pershendetje! Kush mund te me ndihmoj nese esht e mundur te hapen kanalet e paketes TNT SAT ne 19,2E me Echolink 5060! A ka ndonje soft te veqante apo jo! Nese keni info me ndihmoni!
spo ma hap idman ne starsat srx 30 cu,?