Ymke Wieringa begrijpt kritiek René van der Gijp
Ymke Wieringa begrijpt wel dat René van der Gijp het belachelijk vindt dat zij en Britt Dekker een talkshow gaan maken. Dat zegt de realityster in Story. Van der Gijp denkt dat de talkshow is bedacht door een ‘gek’ en dat de dames zichzelf overschatten. “Volkomen duidelijk, maar aardig is anders. Ik had liever gehad dat hij zoiets recht in ons gezicht had gezegd. Nu roept hij het tegen journalisten. Als ik iets van iemand vind, zeg ik hem of haar dat gewoon. Niet achter de rug om.“
Toch kan ze zich wel in Van der Gijp verplaatsen. “Ik begrijp wel waarom René zo denkt. Toen de mensen van RTL met het voorstel van een talkshow kwamen, dacht ik ook: Doe niet zo raar. Dat kunnen wij toch niet?”
“En dat denken wij nog steeds eigenlijk“, vult collega Britt Dekker aan. “Ymke en ik waren in onze programma’s steeds met zijn tweeën. We konden altijd op elkaar rekenen en nu komt er dus een gast bij. Je weet nooit hoe dat gaat lopen.”
“Het is heel spannend om te horen hoe iemand gaat reagere n die je niet kent. Maar dat maakt de uitdaging alleen maar groter. Hoe dan ook, het is voor ons een riskante onderneming.”

Reply With Quote