Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Results 1 to 2 of 2

Thread: Freek Vonk hét nieuwe gezicht van National Geographic

Administrator tokoroko's Avatar
    Uploads
    139

Post Freek Vonk hét nieuwe gezicht van National Geographic

Freek Vonk hét nieuwe gezicht van National Geographic

Één van de bekendste biologen van Nederland, dr. Freek Vonk, heeft zich verbonden aan tv-zender National Geographic Channel. Afgelopen vrijdag werd dit nieuws bekendgemaakt in de ‘De Wereld Draait Door’. De Leidse wetenschapper is vooral bekend bij het Nederlandse publiek door zijn talloze enthousiaste verschijningen in de media en als presentator van diverse tv-programma’s.

Als het gezicht van National Geographic Channel zal hij onder meer als ambassadeur in de media optreden en is er een belangrijke rol voor hem weggelegd in toekomstige natuurproducties.

Vonk: "Het is een ideale combinatie, National Geographic en ik. We hebben beiden wetenschap in een hoog vaandel staan. In mijn programma’s gaan sensatie en educatie hand in hand, en ik zie er naar uit om spannende educatieve tv te maken voor de documentairezender. Het gaat mij er uiteindelijk om mensen te prikkelen en te stimuleren. En dat doe ik door te laten zien hoe bijzonder en ingenieus de natuur in elkaar steekt." [Radio.NL]

2. Advertise Here
    Administrator tokoroko's Avatar
    Uploads
    139

Re: Freek Vonk hét nieuwe gezicht van National Geographic

Bioloog dr. Freek Vonk heeft zich verbonden aan de tv-zender National Geographic Channel. Vonk is als bioloog al enige tijd vaste gast bij het VARA-programma De Wereld Draait Door.

In dit tv-programma maakte Freek Vonk vrijdagavond zelf bekend dat bij werkzaamheden voor National Geographic Channel gaat verrichten. Deze tv-zender vertoont documentaires die de wereld verkennen vanuit een uniek perspectief met een verrassende blik op natuur, wetenschap, technologie, geschiedenis en onderzoek.

Ambassadeur van natuurzender
    Freek Vonk valt al langere tijd op de Nederlandse televisie door zijn enthousiaste verschijning op. Naast De Wereld Draait Door wordt hij ook regelmatig in andere tv-programma’s uitgenodigd. Bij National Geographic Channel is voor hem een belangrijke rol in toekomstige natuurproducties weggelegd. Ook zal hij als ambassadeur van de natuurzender naar buiten gaan treden.

dr. Freek Vonk

Ideale combinatie
    Vonk zegt zelf dat de rol bij National Geographic Channel op zijn lijf geschreven is: "Het is een ideale combinatie, National Geographic en ik. We hebben beiden wetenschap in een hoog vaandel staan. In mijn programma’s gaan sensatie en educatie hand in hand, en ik zie er naar uit om spannende educatieve tv te maken voor de documentaire-zender. Het gaat mij er uiteindelijk om mensen te prikkelen en te stimuleren. En dat doe ik door te laten zien hoe bijzonder en ingenieus de natuur in elkaar steekt."

Geschreven door: Jarco Kriek

Advertise Here