ξεπεράσαμε τα 1000 post συνέχεια εδώ
παλαιότερα post http://www.satsupreme.com/showthread...#913;-Dreambox
ξεπεράσαμε τα 1000 post συνέχεια εδώ
παλαιότερα post http://www.satsupreme.com/showthread...#913;-Dreambox
παιδες εχω το παρακατω προβλημα σε κλωνο DB800HD 2.01 84b
μου βγαζει error με πρασινη οθονη οταν θελω να κανω wireless scan με usb stick & chipset 8187!
υπαρχουν τα drivers το διαβαζει αλλα στο scan με πεταει την πρασινη οθονη και κανει restart!
με nemesis 2.6 . ξερει κανεις κατι?
dokimasa diafora image apo tin seira tou nemesis kai pali to idio , dokimasa kai alla diaforetika. ..alla den iparxoun drivers sta alla mesa...kai den mporo na vro ta sigekrimena gia na ta kano install xirokinita
TSpanel/addons/sim2-addons/sim2-plugins/wireless-sim2-sr4-r12-all
me afton ton tropo kano sta sunray tin energopiisi tou wilan gia kita an exis aftin tin epilogi gia 800 hd
an ne kanto instal epanakinisi ke vale to stik ke dokimase
ego prosopika sta 800 se exo afta ke litourgoune telia ligo akriva ala telia
evala kiayta ta drivers...kai se alla image.. alla tpt..sinexizei to error me tin prasini othoni otan patao gia scan!
les kai to sigekrimo chipset to empodizei...alla an itan den tha ipostirizotan me drivers! ti na po den ksero
sto config evales oti tha eine wireless ,kanonika eine sto network kai meta theli to scan na vris grami wireless ,mpori kai na to ekanes file den ksero eine mia erotisi
dixnei oti to diavazei...tade stick chipset ktl....to energopoio....kai i deyteri kinisi einai na pao sto scan.k ekei trow to error!
ayto leo kego...asimvatotita...alla se 3-4 image pou iparxan ensomatomena ta drivers mou ekane to idio....sta alla den mou evgaze kan epilogi gia wlan connection.... giayto k exo xathei k meinei apo idees