
Originally Posted by
tamo
φιλε μανολι,πρωτα πες μας τι βοοτ ειχες πριν να βαλης βοοτ84 .to dm me to dreamup sanray τι δουλια εχεις ,,,,,,μιπος ι καρτα σου ειναι e-star ,οταν παι καπου στα 80% και μετα τι μυνημα σε βγαζη ,προσπαθισες να βλαλης την καρτα και να σηκονις λιγο τα pins της καρτας για καλητερα επαφη καθαρισε λιγο την καρτα με πανι λιγο.....και μι κολας μονο στο open pli βαλε κατι αλλο nemesis oi dreamelite black hole....kai kanto me dream up to proto by forhoike ειναι πολη καλο ας ειναι και με null καπια πραγματα θελουν και υπομονη.