τελικα ολα καλα.χαρη στην βοηθεια ολων σας. Εισαστε ολοι θαυμα, ΧΙΛΙΔΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ>
τελικα ολα καλα.χαρη στην βοηθεια ολων σας. Εισαστε ολοι θαυμα, ΧΙΛΙΔΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ>
Telika ti ginetai me to xaos,kai ta pagwmata.As grapsi kapoios kati gia thn enimerwsi mas!!!!!!
Για σας, είμαι νέος στο forum και έχω μερικές ερωτήσεις. Χρησιμοποιώ ένα DREAMBOX 500HD original με NEWENIGMA image CCam 2.2.1
Έχω δοκιμάσει πολλούς SERVERS αλλά έχω συνέχεια παγώματα ειδικά στα Ελληνικά κανάλια του NOVA. Έχω αγανακτήσει . Θα ήθελα να αγοράσω τον εξοπλισμό της NOVA αλλά επειδή μένω στη Νορβηγία δεν ξέρω τον τρόπο να το κάνω. Επίσης θα ήθελα να ξέρω αν την κάρτα της NOVA
μπορώ να τη βάλω στο DREAMBOX και να λειτουργήσει η τι χρειάζεται τέλος πάντων για να παίξει.
Ευχαριστώ.
..Ta pagomata tha sinexistoun mexri pou den tha paizei tipota,etsi skeftonte stin nova.O tropos gia syndromi ginete mono apo Ellada,apo syngeniko prosopo,me diefthinsi,tilefono kai pou tha plironi gia sena.Kai "oxi" i karta pou tha pareis mazi me ton receiver tis novas(ypoxreotika)den tha paizei pouthena alla mono sto diko tous HD 831.Episeis diavasa oti den mboreis na grafeis se skliro-disko(merika kanalia)
Να κάνω μια ερώτηση ρε παλικάρια.....έχω μια κάρτα γνήσια aljazeera irdeto και θέλω να την ενεργοποιήσω.
Την διαβάζει όπως είναι το dm800hd se γνήσιο ή θέλει να πειράξω τίποτα ρυθμίσεις ή να βάλω κανένα cam κτλ;
Καλησπερα.
Προσπαθω να ενεργοποιησω στον dm500s με openpli υποτιτλους στα καναλια του skyitalia αλλα και γενικα. Ενω στο epg μου δειχνει οτι υπαρχουν το icon στην infobar ειναι απενεργοποιημενο (γκρι). Εχω δοκιμασει και με gsub και με bullz...
Καμια ιδεα?
Ευχαριστω.
καλησπερα μπορώ να βάλω στον db 800 hd clone bootloader 75 openpli 3.0?
αν ναι έχετε καποιο link να το κατεβασω?
εχω το nabilosat τώρα..