Mallon to bootloader 84b ennoeis( OE 2.0) to 75 ti na to kaneis?
Mallon to bootloader 84b ennoeis( OE 2.0) to 75 ti na to kaneis?
Exw ena thela me openvpn...exw dejti dream 800hd clone me sim 2.1..!!
Exw kanei kanonika install to openvpn 2.0 mazi me enan kernel ..ta kanw ola kanonika me image openli pou exw..alla to openvpn den antapokrinete..enw exei egatastathi swsta...
Lete na fteei h sim?? An parw k dokimasw thn estar lete na paixi????
Ara tha xriasto image pou einai me bootloader 75?dreambox-nabilo - 1.0-r0 -
dreambox-secondstage - 75-r0 -
Exw nabilo darkstars kai ithela na valw Openpli kai na doulevo me cccam kai iptv me tsmedia/nstreamplayer ,Devicename: dm800
Enigma Version: D2009.10.06.09.37.50-Oct 17 2009
Image Version: dev-2009-10-09
Frontprozessor Version: VNone
Webinterface Version: 1.6rc2
Mporei kapios na me helpari pio image mporw na valw?
mia erotisi re paidia iptv sto 7020s paizei ?
Sou apantisa ...emmesa alla den katalaves kai tha sto kanw pio liana.Open pli 3.0 gia to DM 800hd den yparxei(einai gia ta alla DM montela).Gia to to DM 800HD einai to open pli 2.1 beta . Prepei prwta na allakseis Bootloader,na to kaneis OE 2.0.Gia tous klonous einai o bootloader 84b kai pernietai opws kai ena img me to WEB.Meta tha prepei na ksereis poia SIM KARTA exeis kai na vreis to analogo open pli img.Kai alla img ypostirizoun iptv opws:open atv,merlin kai alla.An kati paei strava se afta pou tha peraseis ston klono,tha dyskolefteis na to epanafereis. Ean exeis karta ESTAR ta pammata einai pio efkola,yparxei ena programmataki pou metatrepei ta img se ESTAR.Prosoxi.
Sto web ekei pou pataw patimeno to power kai perni ip apo dhcp mpenw mesa kai grafei
This is the DM600PVR bootloader Web Interface.
Mplampla
Booloader version: Dreambox Second Stage Loader BUILD #72, built 20090303
Enw exo db 800 hd pvr clone :o
dld exo sim 1?
EDIT: otan aniksa ton db 800hd pvr eida tin sim mia aspri entelos san kinitou elege pano TW10 2413 kati tetio tpt allo..
ti sim exw? kai bootloader einai 72? i apo telnet pou elege to secondstage 75?
Δεν εχει κανεις sky italy να μου επιβεβαιωσει αν υπαρχουν υποτιτλοι? Και αν ναι τι φταιει και δεν τους βγαζει ο db500s? Υπαρχει περιπτωση να φταιει που εχω κανει move την var στο δικτυο μου σε server?