fortose to tspanel me to dcc file kai ola ta pluging tha ta vrispedia kalispera exo ena dreambox 800 hd klono
pos kano apegkatastasi ena plugins
fortose to tspanel me to dcc file kai ola ta pluging tha ta vrispedia kalispera exo ena dreambox 800 hd klono
pos kano apegkatastasi ena plugins
O filos egrapse gia APENGATASTASI.Yparxoun 2 tropoi o prwtos einai na pas :Menou-plugins (prostheta)-kokkino koumpi kai dialegeis afto pou thes na sviseis. O allos tropos einai na pas me ena FTP programma (DCC,TOTAL COMMANDER) sto: /usr/lib/enigma2/python/plugins/extensions (i system plugins-an einai ekei) kai svisto.
euxaristo file
me to proto tropo den mporesa me to deytero nai
kai pali euxaristo....
καλησπερα σε ολους
επειδη προκειται να βαλω vdsl στο σπιτι μου , μπορει καποιος να μου πει εαν χρειαζεται καποια αλλαγη στις ρυθμισεις επικοινωνιας του
dm800 με το νεο ρουτερ (ζτε) που θα βαλω (εκτος βεβαια απο την αλλαγη της καινουργιας ip του ρουτερ που θα αλλαξει )
ευχαριστω προκαταβολικα
exo enan inet 500hd me ferrari sim kai den mporo na vro image pou na doulevi iptv.
mou eipan oti paizei me to openpli 3 alla den beni ston dekti,mou grafei kati gia old version
exo dokimasei pola image alla tipota an mpori na me bohthisei kapios.eyxaristo
Μπορει καποιος φιλος να μου πει, αν στις 3.1*Ε ,ανοιγει η ν...να, και με τι κλειδια?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.Εχω D/B 500hd και νομιζω οτι ειναι καταλληλος.
Ακριβώς έτσι.
kalispera exo ena dm 800se sim a8p turner bcm 4505 kai problima me ti sima se merika kanalia{tele5hd, maxhd, primafila,ala carte}eno eixa ena dm 800 sim 2.01 prin dhen eixe afto to problima an kseri kapios as mou eksigeisi ti problima exei to dm 800se.efxaristo