Re arxontes kanena image openpli gia dream800se sim 2.10 na ipostirizei openvpn pou na exei dokimastei apo ton idio..yparxei?
Re arxontes kanena image openpli gia dream800se sim 2.10 na ipostirizei openvpn pou na exei dokimastei apo ton idio..yparxei?
Ευχαριστω..
εδω μια ασχετη ερωτηση..
στο βιντεο τι θελει να μας πει ο ποιητης???
αυτο που δειχνει το εκανε πριν το κλεισιμο των ελευθερων καρτων τις Νοβα η μετα????????
http://www.youtube.com/watch?v=IEXCvOem7sw<a href="http://www.youtube.com/watch?v=IEXCvOem7sw" target="_blank" rel="nofollow">
pedia kalispera,,,erotisi,,pio einai to kalitero image gia dm7020si? exw idei gemini 4.00 version kai exw brei to 4,7,,,,aksizi na to valw?
ok,,to kanw amesos,,euxaristo![]()
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΑΝΤ1 ΚΑΙ ΑΛΦΑ ΣΤΙΣ 3.1 ΜΕ dreambox ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ..
ΚΑΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ???
απο τον φίλο aetos
aetosbiss(1).zip
ξαναβάλτα usr/keys και δες τα δικαιώματα (Attribute) να τα κάνεις 755.
Καλησπερα σας, ηθελα να ρωτησω αν ξερει καποιος ας μου απαντηση, ποια ειναι η διαφορα μεταξυ OpenPli dm500 oldframebuffer και του OpenPli DM500 , δηλαδη το framebuffer απο το απλο image.
Ευχαριστω εκ των Προτέρων
Exei sxesi me tin eikona (video),kai pixels.Gia perissotera des sto WIKIPEDIA.