fenete oti mono se openpli paizoyn ,, se dream-elite poy to dokimasa , anafero pio pano,, fenonte kai ta kanalia alla den paizoyn..
fenete oti mono se openpli paizoyn ,, se dream-elite poy to dokimasa , anafero pio pano,, fenonte kai ta kanalia alla den paizoyn..
kalimera antrikko,
nai einai to 0.7 afou o klonos den mporei na paei se e2.0 kai den mporei na perasei kapoios ton teleutaio version tou plugin pou eina to 1.10.
etsi auto einai mia tropopoiisitou plugin gia na pezei se e1.6 kai na perna tis listes..
apo tis anafores pou pira, pragmati apo oti fainetai mono to open pli exei mesa tin dinatotita na streamerei apeuthias apo to mpouketo..
isws k oi alles omades siga siga perasoun tin dinatotita auti
kalispera se olous to exo grapsi pio pano se nemisis den paizi paidia
υπάρχει κάποια βηθεια σε σιτε η βιντεο να κανω εγκατασταση cccam σε dreambox 800 hd
καλησπερα παιδια δε ξερω αν εχει απαντηθει συγνωμη..εχω ενα dreambox500s για να παιζει τα ελληνικα θελει συγκεκριμενο image πλεον και το updater gia iptv που ειδα? επειδη εμεινα λιγο πισω το τελευταιο καιρο..οποιος μπορει να βοηθησει thanks
θελει hd δεκτη πλεον σωστα?
https://www.youtube.com/watch?v=uV2e8009BU4
2 σε 1:Και σεταρεις το 500αρι για iptv και μαθαινεις Τουρκικα (αχρειαστα να ειναι)???? Τι να σε κανω δεν το βρισκω σε Αγγλικα?
κατι ξερει η μανα μου που βλεπει τουρκικα χαχα ε ενταξει θα το κρατησω για ολα τα αλλα καναλια που εχω μονο τα ελληνικα δε παιζει αλλα θελω να κοιταξω για hd εχετε να προτεινετε κανα φθηνο για iptv? σορρυ για το offtopic...θα δω τι θα καταφερω και με το βιντεο γιατι πρεπει να τα κανω ολα remote εδω που ειμαι :P
οποτε αυτο streamaris απο το pc στο dreambox e? το λιγο που ειδα γιατι τα τουρκικα μου δεν ειναι καλα :P