βάλε το τελευταίο softcam http://www.satsupreme.com/showthread...06#post1065506
βάλε το τελευταίο softcam http://www.satsupreme.com/showthread...06#post1065506
αυτο εχω σε αλλους δορυφορους παιζουν κανονικα τα biss
rs3 kalispera
ama thes ftheina ego peira apo edo
h@@p://www.satlink.fr/28-dreambox ΟΧΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΤΑ ΛΙΝΓΚ
αυτό λέτε να κάνει? είναι και οθόνη και η πρόσοψη ολόκληρη στα 8.5 δολάρια?
h@@p://www.mixeshop.com/front-panel-...0se_p1289.html
Μάλλον θα το παραγγείλω δεν νομίζω κι εγώ να πάει περισσότερο απο 20€. Απλά θα περιμένω λίγο μήπως βρω τίποτα απο Ελλάδα κοντά σε αυτά τα χρήματα.
Καμιά πρόταση για τα εικονίδια των καναλιών?
(Για το live link ζητώ συγγνώμη η συνήθεια βλέπετε...)
Καλήμερα παιδιά.
Έχω μια nline και την έβαλα στο cccam.cfg άλλα δεν δουλεύει στο cccam.
Πρέπει να αλλάξω emulator και αν ναι σε ποιον φάκελο θα περάσω την γραμμή για να δουλέψει;
Έχω dm800.
Ευχαριστω
--N-line einai gia "newcamd" protokolo.Kapou tha yparxei o fakelos.
mia xara pezei i cccam tin nline..
eisai sigouros oti tin perases swsta??
exei to akoloutho format??:
N: hostaddress port username password 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14
to cccam.cfg kanonika exei auto to onoma CCcam.cfg (prosoxi sta kefalaia) k mpenei ston fakelo etc..
an den sou pezei mallon i line einai off