παιδες κανετε καλη δουλεια..!!
ειμαι αρχαριος και δεν εχω πολλες γνωσεις για dreambox..
θα ηθελα να σας ρωτησω..
εχω ενα dreambox 500s και θελω να του περασω ccam και καναλια για να μπορεσω να βλεπω!!
αν μπορειτε βοηθηστε...γιατι δεν γνωριζω απ αυτα!!







