σταθερο πιατο εχω!
σταθερο πιατο εχω!
βασικα το περασα αλλα στο manual install στο blue pannel δεν εμφανιζει τιποτα!!
βασικα το εκανα αυτο αλλα στο manual install δεν εμφανιζει τιποτα τετοιο!!
Ποιο προγραμμα εννοεις φιλε μου;
Πας tmp (μεσω dcc), βρισκεις το αρχειο που θελεις, δεξι κλικ, Attributes, κλικ στο755, ΟΚ.
Βρισκεις το αρχειο που θελεις, δεξι κλικ, Attributes, κλικ στο δικαιωμα που θελεις να δωσεις, ΟΚ.
Μπλε κουμπι, Αρχειο διαχειρηση (software manager), tmp, βρισκεις το αρχειο, εγκατασταση (πρασινο κουμπι). Επανακινηση.
Αν εχεις μεχρι 4 δορυφορους, πας στις ρυθμισεις του tuner και επιλεγεις ΑΑ/ΑΒ/ΒΑ/ΒΒ για καθε αντιστοιχο δορυφορο.
Δεν εχω καποιο 500αρι για να σου πω τα βηματα .......
Αναφερομαι στο Dreambox 500 For Newbies 6.1 pdf αλλά γιά τόν DM 800 HD κλώνο.
Ελα φιλε μου δες λιγο αυτο user_manual_dm800_hd.rar, πρεπει να σου κανει ......
παιδια..καρτες για dreambox 500s λειτουργουν ακομα??και αν ναι ποια/ες