Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 70 of 100 FirstFirst ... 204560656869707172758095 ... LastLast
Results 691 to 700 of 998

Thread: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #691
    Senior Member
    Join Date
    08-09-2008
    Location
    GR
    Posts
    411
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by kavalxd View Post
    παιδια..καρτες για dreambox 500s λειτουργουν ακομα??και αν ναι ποια/ες
    Τι λες Φιλε μου,ποιες καρτες;με τον 500ς δεν πιανεις ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ,ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ.Τα ξενα ολα,αυτο νομισα οτι ηθελες.Αλλα γιατι δεν επικοινωνεις μαζι μου αφου εχεις το MAIL μου; ΣΤΟ SKYPE ΓΙΑΤΙ δεν συνδεεσΕ;Αν δεν θελεις να φανεις κρυψε την καμερα.Οταν φερεσε ετσι,πως μπορει καποιος να σε βοηθησει;ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙΣ ΣΤΟ skype ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ...............ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ

  2. Advertise Here
  3. #692
    Member
    Join Date
    19-02-2014
    Posts
    99
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by rosnar
    Τι λες Φιλε μου,ποιες καρτες;με τον 500ς δεν πιανεις ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ,ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ.Τα ξενα ολα,αυτο νομισα οτι ηθελες.Αλλα γιατι δεν επικοινωνεις μαζι μου αφου εχεις το MAIL μου; ΣΤΟ SKYPE ΓΙΑΤΙ δεν συνδεεσΕ;Αν δεν θελεις να φανεις κρυψε την καμερα.Οταν φερεσε ετσι,πως μπορει καποιος να σε βοηθησει;ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙΣ ΣΤΟ skype ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ...............ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ
    φιλε δυστυχως δεν εχω skype...γινεται με καποιο αλλο τροπο να μου πεις με ποιο τροπο γινεται να ανοιξω τα ξενα καναλια τουλαχιστον??
    και να σε ρωτησω..με ποια dreambox γινεται να ανοιξω και ελληνικα καναλια?

  4. #693
    Senior Member
    Join Date
    08-09-2008
    Location
    GR
    Posts
    411
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    φιλε δυστυχως δεν εχω skype...γινεται με καποιο αλλο τροπο να μου πεις με ποιο τροπο γινεται να ανοιξω τα ξενα καναλια τουλαχιστον??
    και να σε ρωτησω..με ποια dreambox γινεται να ανοιξω και ελληνικα καναλια?

    Φιλεμου διστυχως πτεπει να μιλαμε γιατι πρεπει να σε πηγενω βημα βημα διαφορετικα,πως θα γινει;με το TeamViewer δεν γινετε δουλια.Γραψε μου στο Mail moy.

  5. #694
    Member
    Join Date
    19-02-2014
    Posts
    99
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ronsar View Post
    Φιλεμου διστυχως πτεπει να μιλαμε γιατι πρεπει να σε πηγενω βημα βημα διαφορετικα,πως θα γινει;με το TeamViewer δεν γινετε δουλια.Γραψε μου στο Mail moy.
    to mail σου στειλτο λιγο σε ΡΜ..ξανα!!

  6. #695
    Senior Member
    Join Date
    08-09-2008
    Location
    GR
    Posts
    411
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by kavalxd View Post
    φιλε δυστυχως δεν εχω skype...γινεται με καποιο αλλο τροπο να μου πεις με ποιο τροπο γινεται να ανοιξω τα ξενα καναλια τουλαχιστον??
    και να σε ρωτησω..με ποια dreambox γινεται να ανοιξω και ελληνικα καναλια?
    φιλε δυστυχως δεν εχω skype...γινεται με καποιο αλλο τροπο να μου πεις με ποιο τροπο γινεται να ανοιξω τα ξενα καναλια τουλαχιστον??
    και να σε ρωτησω..με ποια dreambox γινεται να ανοιξω και ελληνικα καναλια? Η φτινοτερη λυση ειναι ο EDISION progressiv HD compact monon gia ellinika.

  7. #696
    Member
    Join Date
    19-02-2014
    Posts
    99
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ronsar View Post
    φιλε δυστυχως δεν εχω skype...γινεται με καποιο αλλο τροπο να μου πεις με ποιο τροπο γινεται να ανοιξω τα ξενα καναλια τουλαχιστον??
    και να σε ρωτησω..με ποια dreambox γινεται να ανοιξω και ελληνικα καναλια? Η φτινοτερη λυση ειναι ο EDISION progressiv HD compact monon gia ellinika.
    τελικα για ξενα καναλια..μηπως μπορεις να μου δωσεις οδηγιες?

  8. #697
    Member
    Join Date
    19-02-2014
    Posts
    99
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ronsar View Post
    Η φτινοτερη λυση ειναι ο EDISION progressiv HD compact monon gia ellinika.
    με αυτο μπορω να ανοιξω και ΝΟΒΑ και ΟΤΕ?

  9. #698
    Senior Member
    Join Date
    08-09-2008
    Location
    GR
    Posts
    411
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by kavalxd View Post
    με αυτο μπορω να ανοιξω και ΝΟΒΑ και ΟΤΕ?
    Οχι με αυτον μονο τα ελληνικα στις 3.1 μοιρες ανατολικα.ΑΝ θελεις αυτα που λες,Εγω συνιστω τον dreambox dm500hd.ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΤΟ mail ΜΟΥ, ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΔΩ? ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ,ΤΙ ΑΛΟ ΘΕΛΕΙΣ,ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ ΘΕΛΩ, ΤΙ ΦΟΒΑΣΕ?

  10. #699
    New Member
    Join Date
    30-01-2014
    Posts
    7
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    θελεις να μου μου πεις ronsar πως γινεται..?
    σου εστειλα το email μου..

  11. #700
    Senior Member
    Join Date
    08-09-2008
    Location
    GR
    Posts
    411
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by dkarras14 View Post
    θελεις να μου μου πεις ronsar πως γινεται..?
    σου εστειλα το email μου..
    φΙλε απο οτι ξερω χριαζονται αποκ/τες λινουξ χαι ντε φινισιον.τωρα αν υπαρχουν σερβερ που κανουν αυτη τη δουλια,απο οτι ακουγεται υπαρχουν.

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •