Dokimase :/etc/tuxbox/config/.
Tote mono sto /var/keys/ tha einai.Mipws den katevases oscam config online ?
ως κανω εγκατασταση mgcam ::
Γεια σε όλους..έχω ένα dreambox 500s..πώς μπορώ να βάλω υπότιτλους για ξένες ταινίες που προβάλλονται στα ξένα κανάλια??
αν γίνεται με κάποιο άλλο τρόπο..εκτός από το drtic..
Καλησπερα!
εχω εναν dm 600pvr οχι κλωνο..εχει πανω το nabilo darkstar II και επειδη πλεον δεν εχει υποστηρηξη λεω να του αλλαξω image!
ποιο μου προτεινετε να βαλω??
ευχαριστω!
Καλημέρα σας. Έχω έναν 500s όχι κλώνο και έχω το παρακάτω πρόβλημα
Ενώ μέχρι χτες το βράδυ έβλεπα κανονικά σήμερα το πρωί δεν είχε εικόνα αλλά μόνο ένα ήχο παρεμβολών.
Μετά από μερικές προσπάθειες εντόπισα ότι μάλλον φταίει το καλώδιο της κεραίας γιατί ενώ βάζει μπροστά κανονικά μόλις του βάζω την κεραία χαλάει την εικόνα σαν να γίνεται ένωση κάπου και παγώνει ο χειρισμός του μηχανήματος.
Το ίδιο καλώδιο όταν το βάζω σε ένα άλλο 500ρι (ρεζέρβα) που έχω και εκεί κάνει κάτι άλλο... συνεχείς επανεκκινήσεις .
Και τρίτο, όταν το βάζω σε έναν άλλο απλό δέκτη (tf) έχει εικόνα αλλά με παράσιτα ήχου.
Μπορεί να βοηθήσει κάποιος, υπάρχει σωτηρία?
Ευχαριστώ
..Den exo DM,alla ef'oson les oti,otan valeis tin kerea exei to provlima,tote koitakse to kalodio apo dekti pros LNB,isos ta F-stecker,isos to LNB. ..Mboreis na dokimaseis ton dekti se alli kerea enos filou gia na deis an ekei doulevei kanonika.