τελικά ήταν το καλώδιο τροφοδοσίας. το ένα 500ρι δουλεύει κανονικά, το άλλο ανοίγει και αμέσως μετά μαυρίζει (δεν σβύνει).
θα προσπαθήσω μέχρι τέλος. ευχαριστώ για την βοήθεια.
γεια, είναι κάτι νεο με NetMed για το 500s;Έχω κάποια κανάλια οποία άρχισαν να λειτουργούν,αλλά έχω πολλά κανάλια τα οποία εξαφανίστηκαν από το πακέτο ΝΕΤΜΕD, ευχαριστω
I syxnotita 11823 H tis Nova einai mpeg 2.
Nikola giati perdevesai,mporei na dei eikona me to 500 ari afou ta gnwsta 8 kanalia einai mpeg2 Kai ekpempoun stin syxnotita pou egrapsa pio panw.I vouli einai mpeg4.
ολα τα ελληνικα που αναιβαζονται με τα r παιζουν( μοιραζονται)![]()