Καλησπερα σας , θα ηθελα να σας ρωτησω το εξης , επειδη μολις τωρα εγινα μελος θα ηθελα να μου υποδειξετε πως μπορω να δημιουργησω δικο μου θεμα για συζητηση , και αν μπορειτε να μου διευκρινισετε μερικα πραγματα για τα κλειδωμενα καναλια μεσω dm800 hd and dm800hd clone γιατι κατι ψηλα γνωριζω και εχω καποια <<εφοδια>> τα οποια ομως δεν γνωριζω αν ειναι τα απαραιτητα και πως να τα χρησιμοποιησω.Ευχαριστω.
Αν ειναι κατι φιλε μου που εχει να κανει με την οικογενεια των dreambox, κανε την ερωτηση σου εδω και οποιος γνωριζει θα σου απαντησει.
Γεια σας , οπως μπορειτε να διακρινεται και απο τον τιτλο , ως νεοσυλλεκτος στο forum αυτο και διαθετοντας καποιες μερικες γνωσεις , θα ηθελα να με φωτισετε ως προς τo θεμα της προσβασης <<καποιων>> καναλιων σε dm800 hd clone αρχικα και υστερα σε dm800 hd original.Εχω στην διαθεση καποια <<εφοδια>> ομως χωρις να πολυ-γνωριζω αν ειναι χρησιμα και πως να τα χρησιμοποιησω θα ηθελα να με βοηθησετε. Καθε βοηθεια πολιτιμη .Ευχαριστω(συγγνωμη αν εχω θεσει δυο ερωτησεις , παντως μπορειτε να καταλαβετε σε τι ακριβως χρειαζομαι βοηθεια).



Βαζω εδω και το δευτερο ποστ που εκανες, ανοιγοντας καινουρια ενοτητα, με την επισημανση οτι δεν ανοιγουμε καινουριες ενοτητες, αν αυτο που θελουμε να πουμε μπορει να μπει σε μια ηδη υπαρχουσα.
Αφηνω τα post που εκανες αυτουσια για να σε βοηθησει οποιος μπορει (αν μπορεσει να καταλαβει τι θελεις).......