Me ta kleidia pou perasa se mena pantos den paizoun . Openpli 3 kai cccam 2.30. Se esas anoigoun kanonika ?
DM 8000 Openpli 4.0 και με mgcamd,δεν ανοίγουν τιποτα με τα εν λογω κλειδια.
Τώρα τι κανω λάθος;;;;;;;;;;
den kaneis lathos ta kanalia stelnoun mono data den exoun trofodotithi me eikona kai einai apo to brady fta mporeis na to diapistosis akougontas ta radiofona an eitan kleidomeni i syxnotita den tha epezan oute ayta ola ta ypolipa asta kalytera molis tha trofodotithoun pithanon na kleidothoun pali poli pithanon me ta palia kleidia
ευχαρηστώ φίλε μου,για την αμεση απάντηση.
Photoshop; Εγώ θα έλεγα να δείχνεις λίγο περισσότερο σεβασμό και να σταματήσεις να γράφεις ανακρίβειες. Ο δέκτης είναι technomate 5402 m1.