Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 78 of 100 FirstFirst ... 2853687376777879808388 ... LastLast
Results 771 to 780 of 998

Thread: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #771
    Contributing Member kostas1's Avatar
    Join Date
    20-10-2005
    Location
    Germany/HDH
    Posts
    612
    Uploads
    15
    Likes
    17

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    ..Ta kanalia stis kathetes ta katevazei.?An mai,einai thema symvatotitas kleidion kai kapio "cam".An den ta katevazei o dektis(exoun adynato sima)tote mallon einai to LNB(den eimai sigouros). ..Edo:http://www.satsupreme.com/showthread...33#post1095733 post #656 exei ena softcam gia DreamBox isos kanei afto,exei kai Nerit.

  2. Advertise Here
  3. #772
    New Member
    Join Date
    23-06-2014
    Posts
    7
    Uploads
    0
    Likes
    0

    TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλησπερα σας , οπως μπορειτε να διακρινετε και απο τον τιτλο , θα ηθελα να να με βοηθησετε να μαθω πως μοπρω να βλεπω Νοβα στο <<ονειροκουτι>> , και συγκεκριμενα σε 800 κλωνο , με την βοηθεια του Ubuntu ή του στο Windows. Ειμαι αρχαριος και θα ηθελα να με βοηθησετε αν μπορειτε???? ΚΑΘΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ.

  4. #773
    Senior Member
    Join Date
    28-02-2013
    Posts
    449
    Uploads
    4
    Likes
    71

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ronsar View Post
    ΑΠΟ/ΤΗΣ DreamBox 500HD Cccam 2011 Βλεπω τις παλιες συχν/τες αψογα στις 3.1Ε απο την νεα συχνοτητα, ολα μαυρα,αλλαξα το Cccam 2011 σε Mgcamd 1.38 και δεν βλεπω τιποτε.!!!!!!!!Καθε βοηθεια ειναι δεχτη ,.χιλια Ευχαριστω
    ....Ksanadeiavase to post 768!!

  5. #774
    Senior Member
    Join Date
    28-02-2013
    Posts
    449
    Uploads
    4
    Likes
    71

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by CM PUNK1 View Post
    Καλησπερα σας , οπως μπορειτε να διακρινετε και απο τον τιτλο , θα ηθελα να να με βοηθησετε να μαθω πως μοπρω να βλεπω Νοβα στο <<ονειροκουτι>> , και συγκεκριμενα σε 800 κλωνο , με την βοηθεια του Ubuntu ή του στο Windows. Ειμαι αρχαριος και θα ηθελα να με βοηθησετε αν μπορειτε???? ΚΑΘΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ.
    ....Vazeis dyskola!.Oxi oti den ginetai...alla thelei.....mourmourgia!

  6. #775
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by CM PUNK1 View Post
    Καλησπερα σας , οπως μπορειτε να διακρινετε και απο τον τιτλο , θα ηθελα να να με βοηθησετε να μαθω πως μοπρω να βλεπω Νοβα στο <<ονειροκουτι>> , και συγκεκριμενα σε 800 κλωνο , με την βοηθεια του Ubuntu ή του στο Windows. Ειμαι αρχαριος και θα ηθελα να με βοηθησετε αν μπορειτε???? ΚΑΘΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ.
    Καταρχην, βρε φιλε ποσες φορες πρεπει να στο γραψω οτι δεν ανοιγουμε καινουριες ενοτητες (αν αυτο που θελουμε να πουμε μπορει να μπει σε μια ηδη υπαρχουσα);;;
    Ειναι η δευτερη φορα που το κανεις μεσα σε τεσσερις μερες !!!

    Και δευτερον δεν μπορεις να δεις την κυρια σε οποιοδηποτε δεκτη του εμποριου (προς το παρον τουλαχιστον ), εκτος απο αυτον που δινει η εταιρια, με καθε νομιμη συνδρομη ......

    Quote Originally Posted by satuser1 View Post
    ....Vazeis dyskola!.Oxi oti den ginetai...alla thelei.....mourmourgia!
    Και να γινεται φιλε μου (βαση των φημων που υπαρχουν) δεν φτανουν μονο τα .....μουρμουρια, αλλα και το καταλληλο ...κονε... ...

  7. #776
    Senior Member
    Join Date
    28-02-2013
    Posts
    449
    Uploads
    4
    Likes
    71

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Synfwnw...apolita.

  8. #777
    New Member
    Join Date
    23-06-2014
    Posts
    7
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Σε ευχαριστω κατα αρχην για την απαντηση , κατα δευτερον συγγνωμη για το μεγα λαθος αλλα ρε συ φιλε δεν εχω καμια απαντηση στα προηγουμενα post για αυτο το εκανα εξαλλου αν δεν καταλαβενε καποιος μπορουσε να με ρωτησει να του εξηγησου , επειδη καιγομαι και εχουν παρει φωτια τα πατζακια μου για αυτο το ολο μεγα λαθος. Παντως οποια διαδικασια χρειαζεται να κανω για την Νοβα , ωστε να μπορω την παρακολουθω , θα ηθελα να μαθω , ως αρχαριος που ειμαι . Προπαντων ευχαριστω και περιμενω με διψα για μαθηση και με μεγαλη αγωνια

  9. #778
    Senior Member
    Join Date
    28-02-2013
    Posts
    449
    Uploads
    4
    Likes
    71

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Mono apo filo i empisto.Apo edw gia tetoio pramma...min perimeneis!

  10. #779
    New Member
    Join Date
    23-06-2014
    Posts
    7
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Γιατι το λες ετσι ?????

  11. #780
    Senior Member
    Join Date
    28-02-2013
    Posts
    449
    Uploads
    4
    Likes
    71

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Sygnwmi, tha sto pw evgenika.Ta paidia (ta perissotera) edw sto Forum voithan tous pantes gia otidipote allo (paradeigma:Digea-soft-img-rytmisi keraiwn Kai synvoules ),oxi omws giafto pou zitas.....ki etsi opws to zitas!.

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •