..Ta kanalia stis kathetes ta katevazei.?An mai,einai thema symvatotitas kleidion kai kapio "cam".An den ta katevazei o dektis(exoun adynato sima)tote mallon einai to LNB(den eimai sigouros). ..Edo:http://www.satsupreme.com/showthread...33#post1095733 post #656 exei ena softcam gia DreamBox isos kanei afto,exei kai Nerit.










!!!
), εκτος απο αυτον που δινει η εταιρια, με καθε νομιμη συνδρομη ......
...
