Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 8 of 100 FirstFirst ... 367891013183358 ... LastLast
Results 71 to 80 of 998

Thread: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #71
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by g6519 View Post
    καλημερα σε ολους και χρονια πολλα

    Δυστυχως κατα την περιοδο των γιορτων μπηκαν κλεφτες στο εξοχικο μου και μου πηραν τηλεορασεις dvd και m600ari
    τωρα που σκεφτομαι να τα αντικαταστησω λεω να παρω 800αρι

    Μπορει καποιος φιλος -εστω μαι με πμ- να μου πει καποιον καλο κλωνο 800αρι να παρω απο αθηνα η εστω απο ελλαδα ωστε
    να εχω και καποια εξυπηρετηση σε πιθανο προβλημα

    υγ1 δεν θελω γνησιο γιατι ηδη εχω εναν
    υγ2 στον γνησιο εχω reamelite v.3.0.0 οποτε και στον κλωνο θα ηθελα το ιδιο
    και 2 lnb

    ευχαριστω προκαταβολικα και καλη χρονια
    Η αγορά δεκτη είναι καθαρά δικη σου υπόθεση...ακόμη περισσότερο όταν έχεις να επιλέξεις και το κατάστημα...το αν το αγοράσεις από αθηνα η κίνα ναι μεν είναι το ίδιο μηχάνημα.. αλλα από κίνα αναλαμβάνεις και τα ρίσκα σου τελωνείο αν είναι ελαττωματικό κλπ.

  2. Advertise Here
  3. #72
    Member
    Join Date
    04-05-2009
    Posts
    77
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    ευχαριστω νικολα για την απαντηση σου
    αμα διαβασεις καλα το μηνυμα μου θα δεις οτι κ εγω θελω να το παρω απο αθηνα η εστω ελλαδα

    προταση για μηχανημα 800ρι θελω γιατι εχω διαβασει διαφορα για tuner ,sim cards και αλλα τετοια και εγω δεν τα καταλαβαινω

    Η εστω τι παρελκομενα πρεπει να εχει η να μην εχει ο 800ρις κλωνος που πρεπει να παρω.....

    ευχαριστω κ καλη χρονια

  4. #73
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by g6519 View Post
    ευχαριστω νικολα για την απαντηση σου
    αμα διαβασεις καλα το μηνυμα μου θα δεις οτι κ εγω θελω να το παρω απο αθηνα η εστω ελλαδα

    προταση για μηχανημα 800ρι θελω γιατι εχω διαβασει διαφορα για tuner ,sim cards και αλλα τετοια και εγω δεν τα καταλαβαινω

    Η εστω τι παρελκομενα πρεπει να εχει η να μην εχει ο 800ρις κλωνος που πρεπει να παρω.....

    ευχαριστω κ καλη χρονια
    Εγώ τι σου γράφω?? καθαρά δικη σου υπόθεση είναι η αγορά..μην περιμένεις να σου υποδείξω εγώ κατάστημα. Να προσέξεις να έχει τουλάχιστον sim 2.10 και και boot 84.Oσο αναφορά τα παρελκόμενα όλα τα ίδια έχουν μέσα.

  5. #74
    Member
    Join Date
    04-05-2009
    Posts
    77
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    ακριβως αυτα που μου απαντας ηθελα να ακουσω νικολα

    σε ευχαριστω κ παλι και καλη χρονια

  6. #75
    Junior Member
    Join Date
    26-11-2011
    Location
    Earth
    Posts
    19
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    Εγώ τι σου γράφω?? καθαρά δικη σου υπόθεση είναι η αγορά..μην περιμένεις να σου υποδείξω εγώ κατάστημα. Να προσέξεις να έχει τουλάχιστον sim 2.10 και και boot 84.Oσο αναφορά τα παρελκόμενα όλα τα ίδια έχουν μέσα.
    Quote Originally Posted by g6519 View Post
    ακριβως αυτα που μου απαντας ηθελα να ακουσω νικολα

    σε ευχαριστω κ παλι και καλη χρονια
    Αν βρείς στην ίδια τιμή a8p sim, προτιμησέ το, κατά την αποψή μου.

    H sim 2.10 έχει 1+ χρόνο να βγάλει update και δεν παίρνει τους τελευταίους drivers.

    Η sim ferrari ότι και η sim 2.10.

    Η sim estar έχει βγάλει update.

    Η sim a8p παίζει τα πάντα, παλιά και νέα original images.

    Η επιλογή είναι δική σου.

  7. #76
    Senior Member
    Join Date
    07-02-2010
    Posts
    138
    Uploads
    5
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by uplotre View Post
    Αν βρείς στην ίδια τιμή a8p sim, προτιμησέ το, κατά την αποψή μου.

    H sim 2.10 έχει 1+ χρόνο να βγάλει update και δεν παίρνει τους τελευταίους drivers.

    Η sim ferrari ότι και η sim 2.10.

    Η sim estar έχει βγάλει update.

    Η sim a8p παίζει τα πάντα, παλιά και νέα original images.

    Η επιλογή είναι δική σου.
    Την έχεις δοκιμάσει την συγκεκριμένη sim ?

  8. #77
    Junior Member
    Join Date
    26-11-2011
    Location
    Earth
    Posts
    19
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Όχι δεν την έχω δοκιμάσει, αλλά έχω διαβάσει σε αρκετά forum οτι δουλεύει. Ρίξε μία ματιά στο dreamoem (http://bit.ly/VtQfX6).

    Κάποιος που την έχει προσθέσει ας επιβεβαιώσει τα παραπάνω (δεν θέλω να πω, το κλασσικό, έχω γνωστό που την έχει βάλει και δουλεύει..)

    Αν αγόραζα τώρα κλώνο θα προτιμούσα a8p για τους λόγους που αναφέρω παραπάνω.

    Αν βγεί SSL που δεν θα λειτουργούν οι a8p θα είσαι με 1+ χρόνο νεότερους drivers.

  9. #78
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Την έχεις δοκιμάσει την συγκεκριμένη sim ?








    Μια χαρά δουλεύει όλα τα image και το σημαντικότερο τα original!!! χωρίς προβλήματα...αν βρείς μηχανάκι που φοράει αυτή την sim χτυπα το χωρίς πολλά πολλά

  10. #79
    New Member
    Join Date
    02-08-2005
    Posts
    1
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Geia sas exo ena dreambox 500s klono,prospathisa na toy peraso ena image me Dream-up alla mou ewgale ERROR kai meta oso kai na prospathisa den ta fortoni,mpori kapoios na woithisi??Efchariso...

  11. #80
    Senior Member
    Join Date
    07-02-2010
    Posts
    138
    Uploads
    5
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    Την έχεις δοκιμάσει την συγκεκριμένη sim ?








    Μια χαρά δουλεύει όλα τα image και το σημαντικότερο τα original!!! χωρίς προβλήματα...αν βρείς μηχανάκι που φοράει αυτή την sim χτυπα το χωρίς πολλά πολλά
    Φίλε Νικόλα μηχανάκι που να φοράει την συγκεκριμένη sim δεν νομίζω ότι υπάρχει στην ελληνική αγορά τουλάχιστον...Έχω την εντύπωση ότι μπορεί κάποιος να την προμηθευτεί και να την περάσει σε motherboard του DM800 SE ..... Αυτό που με προβληματίζει είναι είναι ότι αυτή η sim "αδειάζει" τόσο τις ομάδες ( sim 2.01 / ferrari / estar ) κ.λ.π όσο και την Dream Multimedia αφού όπως ακούγεται μπορείς να περάσεις original images ....... Κινέζικο χτύπημα θα έλεγα εγώ χωρίς λόγο και αιτία........ Από την άλλη μεριά δεν καταλαβαίνω τον λόγο που όλοι θέλουν update με ότι τελευταίο υπάρχει σε drivers κ.λ.π στο ονειροκούτι ??

    Υπάρχει λόγος όταν όλα δουλεύουν άψογα ακόμα και σε κουτί με sim 2.01 και drivers του 2010?

    Προσωπικά στηρίζω την άποψη σου και θα προτιμούσα ενα dm800 se με sim 2.10 και ένα tunerάκι revision M που ακούγεται οτι είναι καλύτερο και άν η Α8P παίζει σε 1+ χρόνο τότε ευχαρίστως να δώσω τα λεφτά να την τιμήσω.

Page 8 of 100 FirstFirst ... 367891013183358 ... LastLast
Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •