Εγώ θα σου έλεγα να τα ανεβάσεις και εδώ σε ένα ζιπαρισμένο αρχειάκι ...όλο και κάποιος άλλος θα τα χρειαστεί
Φυσικά αν δεν σου κάνει κόπο.
kalispera xo kero na mpo logo ipoxreoseon kai exo xasi tin mpala , mpori na mou pi kapios ti mporo na kano tora me enan dm7020 ? efxaristo
Φίλε ronsar στο inbox μου δεν έχω λάβει κανένα pm από εσένα. Μόλις το λάβω θα σου στείλω αμέσως το αρχείο.
Τι να πω....αυτη τη στιγμη, σου εστειλα παλι...Αν και αυτο δεν ερθει, στειλε μου εσυ ενα δοκιμαστικο.