Parallila den mporoun na paiksoun .An thes na paiksoun oi kainourgies syxnotites,apenergopoiise ta palia kleidia ( #) kiase mono ta kainourgia (1111...).
Parallila den mporoun na paiksoun .An thes na paiksoun oi kainourgies syxnotites,apenergopoiise ta palia kleidia ( #) kiase mono ta kainourgia (1111...).
kalispera erotisi exo enan dm 800 hd clone openpli 2.1 sim 201 84b Μπορω να βαλω νεοτερη εκδοση Open pli ? απο αυτες εδω?
edit: mporo na kanw anavathmisi bootloader se 84d?
φιλε μου καλησπερα και σε σενα..εγω εχω ενα cloud ibox2 και μπηκα απο εδω
http://www.inetsat.eu/shop/shop_cont...ro2tb3hc5vab84
και κατεβασα τη πιο καινουρια εκδοση..
το site μου το ειχε προτεινει το ατομο απο που πηρα το κουτι..που τυχαινει να γνωριζει εστω καλυτερα απο μενα...σ αυτα τα θεματα!
thanks gia thn apantisi ala den kserw pou me voithaei ston dreambox.. tha to kitaksw parolauta..
kapios na mou pei an mporo na valw bootloader 84d kai na dialeksw ena neotero open pli 3-4 version me bootloader 84d..
αυτο που ειπα εκανα περασε κανονικα. και βλεπουμε..
den diavazi to usb stick gia wifi sima mono ethernet doulevi kserei kaneis ti fteei? open pli 4 evala
Menu-engatastasi-diaxeirisi logismikou-diaxeirisi epektasewn-systima kai katevase to WIFI plugin.
ειναι αλαγμενο το menu Λογικα για αυτο δεν βρισκω που παω ακριβως.. πηγα στα addons (plugins) και στο tspanel αλλα δεν βρηκα τιποτα για wifi.. Μπορεις να με Help Να το καταφερω?
edit: εβαλα αλλο image γιατι με κουρασε
αν σου ξανασυνβει κανε εγκατασταση το mediascaner οκ.. λαθος νομιζα ελεγε;ς για mh anagnorish aplou usb !!!!!!!!