geia sas exw ena dreambox dm500s mporo na tou valw enigma2????
evgala tin kerea epanekinisi xanasindesa k ola ok
βρηκα τον dbox 800 hd κλωνο με 110 ευροπουλα. σκεφτομαι να αλλαξω το δικο μου. τι λετε? αξιζει????????????? η θα εχω θεμα με τον κλωνο???
Me 109 pairneis opticum AX ODIN ....anwtero ki apo to gnisio dream!!!
Απο που? ενδιαφερομαι
oi dreambox kai eidika klonoi einai xeperasmeno gegonos shmera opoios paei na parei dream eiunai san na agorazei humax5400 !!!!!
gnomi mou pare ton proto
http://@@@.idealo.de/preisvergleich/...00-xtrend.html
http://@@.idealo.de/preisvergleich/O...-ready-vu.html
http://w@@@.idealo.de/preisvergleich...3-hd-axas.html
οχι ενεργα link
Να ρωτησω κατι ,εχω κατεβασει το τελευταιο dreambox keys ,εχω κανα 2 χρονια να ασχοληθω με enigma2 και δεν θυμαμαι πως τα περναω, και που τα βαζω στον δεκτη. Επισης εχει 6 φακελους με keys πιο απ'ολα περναω. Εμενα βασικα με ενδιαφερει ο ant*europ* kai o opap που ειναι σε biss.Eυχαριστω