kita ligo sta post to 2.3.0 exei to backdoor![]()
geiasou filemou hobsat to pio katharo eine to 2.1.3 ma exei kai ta kenourgia 2.2.1 pou den exone to backdoor
tora ti na po me riksane ekso a po mod kai den exo oreksi na senexeiso sta mpanta
o filos mas Google tha sas pi ti eine to backdoor paidia kali seinesia se olous
Απο αυτα που διαβασα εγω καταλαβα οτι αν εισαι πελατης δεν εχεις να παθεις τπτ.αν καπιος καταλαβε κατι αλλο ας μας το πει.
και θα μας κλεψουν τα μυστικα που κριβουμε στους δεκτες μας????![]()
Βρε φιλαρακο συμφωνω να μοιραστω ...τωρα με την κριση...αλλα με ποιον![]()
με αυτον που τα παιρνει απο 'δω και απο 'κει μοιραζοντας τα κλαδακια μου και τα δικα σου.(δεν πειραζει ρε κρητικοπουλλο ,,ολοι δικοι μας ενει ,, χαχαχα!!)
Αν και νομιζω οτι το καναμε το θεμα για τα ονειροκουτια .....μπαχαλο