oxi paidia pernone tis grames kai tis vazone sta free server kai esei tin patises gia to 2.21 file hobsatexei dio ena xoris to backdoor ego exo vali afto kai doulevi kala
oxi paidia pernone tis grames kai tis vazone sta free server kai esei tin patises gia to 2.21 file hobsatexei dio ena xoris to backdoor ego exo vali afto kai doulevi kala
Εχω εναν dreambox 800 hd sim 2.01 κλωνο και πηγα να του βαλω ενα image το openpli.
το εκανα μεσο web interface και ενω ολα πηγαν καλα στο reboot μου βγαζει error no ca found !
τι πρεπει να κανω για να το επαναφερω ? διαβαζω να κανω κατι με το dream up αλλα ενω εχω null καλώδιο δεν εχω πλέον θηρα null.
υπαρχει καποια λυση ρε παιδια να το επαναφερω ?
υπαρχει αταπτορ usb σε serial...
βρηκα pc με null και στο dream up ενω ξεκινάει και κανει flash την memory μου κολλάει στο uploaded completed waiting for acknowledge ! τι κανω τωρα? δεν παει παρακατω!!!
Ελα φιλε κατεβασε αυτο εδω και μετα μεσω COM περασε την τελευταια ssl84b για σιμ 2,01
ένταξη παιδια τα καταφερα ευτυχώς! τωρα παιζουν ολα! να σας πω ψαχνω να βρω να παιζει παντα ως default η αγγλικη γλωσσα παω ?
και παλια στον 500s που ειχα αν πατουσα το audio μου εβγαζε μαζι κ subs πως μπορω να ενεργοποιήσω υποτιτλους του καναλιου ? θελω να παιζουν αυτοματα οι αγγλικοι υποτιτλοι . Υπαρχει καποιο plugin που πρεπει να βαλω ?
Αν φορας οπεν πλι στο 800αρι πας μενου/εγκατασταση/συστημα/Αυτοματη επιλογη γλωσσας/Και επιλεγεις Επιλογη γλωσσας ηχου 1 Πχ English/Και για υποτιτλους /Επιλογη Γλωσσας υποτιτλων 1 Παλι Πχ English Και εισαι ετοιμος
***useless quote***
εχω το image της nemesis 2.6
xronia polla se olous ...ena provlima exo ena server pezi kanonika sto spiti mou... to vazo se allo spiti kai den pezi (kai ta dyo spitia exoun dreambox ) prin liges meres epezan kanonika ...