Vgale to prwto apo to internet....gia na paiksei to deftero ( milaw gia idia cline).
Vgale to prwto apo to internet....gia na paiksei to deftero ( milaw gia idia cline).
re pedia ta elinika sto eutelsat pos tha ta anikso me to dreambox 800HD? pia arxia xriazome?
Gia poion Eutelsat milas ton 3B stis 3 ( 0 doryforos stis 13 kai stis 9 eutelsat legetai) ?.
An ennoeis afton,to exoume anaferei dekades fores pws kai me ti.Diavase proigoumena post.
καλη χρονια mia βοηθεια αν ξερει καποιος σε 800se μετα απο λαθος image βγαζει το γνωστο μνμ no ca found στην προσπαθεια
για φλασαρισμα με καλωδιο usb η θηρα εσπασε υπαρχει αλλος τροπος να περασω το ιματζ ευχαριστω
Έχω ένα πρόβλημα με το dreambox 500hd ανοίγει με πράσινο χρώμα για 10 δευτερόλεπτα, και πάλι το ίδιο θα μπορούσε να με βοηθήσει τι να κάνω Ευχαριστώ
pws geinaite giati den to kserw kala mpwreis na me bwithiseis..??euxareistw.
task1sktheli na valis ali image pou prepi na eine gia 800se fileκαλη χρονια mia βοηθεια αν ξερει καποιος σε 800se μετα απο λαθος image βγαζει το γνωστο μνμ no ca found στην προσπαθεια
για φλασαρισμα με καλωδιο usb η θηρα εσπασε υπαρχει αλλος τροπος να περασω το ιματζ ευχαριστω
Μήπως θα μπορούσε να ανεβάσει κάποιος τα απαραίτητα αρχεία για να μπορώ να λογκάρω με DM800 ?? Τα είχα αλλά μετά από ένα απαραίτητο format πάνε.