***useless quote***
να σου πω την αληθεια δεν ξερω
***useless quote***
να σου πω την αληθεια δεν ξερω
Rikse mia matia edw kai tha katalaveis giati o dektis sou den katevazei tipota.Ekei pou exeis sima einai....NET.oi ypoloipes syxnotites einai DVBS2 kai C band.
http://www.lyngsat.com/Apstar-7.html
***useless quote***
ok ευχαριστω
kalispera mia voitheia thelo apo kapoion filo.
epese sta xeria mou enas dreambox 800 klonos
kai afou ton syndeso mou grafei error!
den pernei oute ip na tou peraso allo image
yparxei kapoia lysi i adika pedevomai? sto error grafei : no ca found
Λύση:
1) Χρήση DreamUp 1.3.3 με σειριακό (μόντεμ null) καλώδιο
2) Επιλέξτε COM1, συνδεθείτε, δύναμη ON DM800 και περιμένετε
3) Μετά από λίγα δευτερόλεπτα, η οθόνη DM800 θα επανέλθει με μια διεύθυνση IP
4) Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση αυτή IE
5) Flash για πρώτη φορά ένα πρόγραμμα εκκίνησης (ex: 72R1) 6) επανεκκίνηση DM800 και κρατήστε πατημένο το κουμπί λειτουργίας
7) Περιμένετε για την IP για να εμφανιστεί στην οθόνη DM800
8) Είδος σε αυτή τη διεύθυνση στον IE
9) Flash επιθυμητή εικόνα σας
pou meneis
efxaristo file ta kano ayta prasinizei oli i mpara mou grafei na perimeno
gia epikirosi alla tipota ston dream epanerxete i ikona me to eror no ca found.
pou meneis
an meneis thessaloniki ferto na sto ftiakso ego
efxaristo file gia tin voitheia. to katafera telika