Γεια παιδιά,νέος στη παρέα....είμαι κάτοχος ενός δεινοσαύρου χαχαχα....έχω ένα illusion sat m4,το οποίο έχω να αναβαθμίσω από πριν το 2012,με τη βοήθεια του κολλητού μου(χρησιμοποιούσε κάποιο καλώδιο) που γνώριζε από αυτά...εγώ δε χαμπαριαζω και πολλά από αυτά χεχε
...... ήθελα να ρωτήσω υπάρχει κάποιος τρόπος απλός/εύκολος που θα μπορούσα να το αναβαθμίσω πάλι(αν είναι εφικτό ακόμα),κατά προτίμηση χωρίς να απαιτεί κάποιο ειδικό καλώδιο η ειδικές γνώσεις στο θέμα(αν γίνεται) η αν θα μπορούσα να το κάνω κάπως χειροκίνητα ίσως με κλειδιά?....
Η τελευταία εκδοσή που έχω είναι -2.21 ...... .κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη..
Και κάτι ακόμη όπως ανάφερα πιο πάνω δεν γνωρίζω και πολλά....έχω ένα μικρο πιάτο(δεν είμαι σίγουρος για το μέγεθος)το οποίο το είχε συναρμολογήσει ο κολλητός μου εκείνη τη εποχή, είναι φτιαχτό/βιδωμένο στο έδαφος (δεν κινείτε δηλαδή) και έχω ένα "μάτι"(αν θυμάμαι τη σωστή ονομασία)...θα πρεπε να πιάνω και άλλο δορυφόρο η να έχω σήμα,και να πιάνω κανάλια εκτός Hotbird,γίνεται με αυτόν το τρόπο να πιάσω παραπάνω?......thnx
images.jpg




....έχω ένα illusion sat m4,το οποίο έχω να αναβαθμίσω από πριν το 2012,με τη βοήθεια του κολλητού μου(χρησιμοποιούσε κάποιο καλώδιο) που γνώριζε από αυτά...εγώ δε χαμπαριαζω και πολλά από αυτά χεχε 
Reply With Quote