Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 77 of 100 FirstFirst ... 2752677275767778798287 ... LastLast
Results 761 to 770 of 998

Thread: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #761
    Junior Member
    Join Date
    22-06-2014
    Posts
    13
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Serafeim View Post
    Photoshop; Εγώ θα έλεγα να δείχνεις λίγο περισσότερο σεβασμό και να σταματήσεις να γράφεις ανακρίβειες. Ο δέκτης είναι technomate 5402 m1.
    sevasmo na diksis esy ston kosmo pou mpenei sto site na mathi peri ta doryforika kai ton paraplanis

  2. Advertise Here
  3. #762
    Contributing Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    519
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Αφού μάθεις τρόπους, πήγαινε να βρεις και άλλους σαν εμένα εδώ.



  4. #763
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    δεν υπαρχει λογος να τσακωννεσται ,, απο τις αναφορες φαινεται να μην παιζουν σε ολους τους δεκτες ουτε και με ολα τα εμουλειτορ,, αντι λοιπον να διαπληκτιζομαστε αδικα ασ δωσει ο καθενας τα δικα του δεδομενα και ασ αφισουμε τον κοσμο να καταλαβει πως θα λυσει την δικη του περιπτωση..σεμενα σε δεκτη Dreambox 7020hd kai emu mgcamd 1.38 paizoyn kanonika eno me cccam 2.30 oxi.. ennoeitai oti sto softcam exo ta kleidia poy kykloforoyn pantoy..

  5. #764
    Contributing Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    519
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Συγγνώμη αλλά έγραψε πως κάνω photoshop στις εικόνες και παραπλανώ. Δεν μπορώ να αφήνω αναπάντητη την αρλούμπα που εκστομίζει κάποιος χωρίς να γνωρίζει. Η υπομονή έχει και τα όριά της...
    Υ.γ. Τα δικά μου δεδομένα τα έδωσα, έβαλα φωτογραφίες και ανέφερα τα περί flag κωδικοποίησης.

    Φιλικά, Σεραφείμ

  6. #765
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Serafeim View Post
    Συγγνώμη αλλά έγραψε πως κάνω photoshop στις εικόνες και παραπλανώ. Δεν μπορώ να αφήνω αναπάντητη την αρλούμπα που εκστομίζει κάποιος χωρίς να γνωρίζει. Η υπομονή έχει και τα όριά της...
    Υ.γ. Τα δικά μου δεδομένα τα έδωσα, έβαλα φωτογραφίες και ανέφερα τα περί flag κωδικοποίησης.

    Φιλικά, Σεραφείμ
    εχεις απολυτα δικαιο φιλε μου και σιγουρα αυτα που λες ειναι σωστα,, απλα ο φιλος με τα δικα του δεδομενα δεν βλεπει και πιστευει πως ετσι ειναι...και εγω απο χτες που κατεβασα τα καναλια δεν ειχα εικονα με cccam σημερα που θυμιθηκα γυρισα σε mgcamd και ολα καλα...

  7. #766
    Senior Member
    Join Date
    08-09-2008
    Location
    GR
    Posts
    411
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    ΑΠΟ/ΤΗΣ DreamBox 500HD Cccam 2011 Βλεπω τις παλιες συχν/τες αψογα στις 3.1Ε απο την νεα συχνοτητα, ολα μαυρα,αλλαξα το Cccam 2011 σε Mgcamd 1.38 και δεν βλεπω τιποτε.!!!!!!!!Καθε βοηθεια ειναι δεχτη ,.χιλια Ευχαριστω

  8. #767
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ronsar View Post
    ΑΠΟ/ΤΗΣ DreamBox 500HD Cccam 2011 Βλεπω τις παλιες συχν/τες αψογα στις 3.1Ε απο την νεα συχνοτητα, ολα μαυρα,αλλαξα το Cccam 2011 σε Mgcamd 1.38 και δεν βλεπω τιποτε.!!!!!!!!Καθε βοηθεια ειναι δεχτη ,.χιλια Ευχαριστω
    perases ta kleidia sto softcam????

  9. #768
    Senior Member
    Join Date
    28-02-2013
    Posts
    449
    Uploads
    4
    Likes
    71

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ronsar View Post
    ΑΠΟ/ΤΗΣ DreamBox 500HD Cccam 2011 Βλεπω τις παλιες συχν/τες αψογα στις 3.1Ε απο την νεα συχνοτητα, ολα μαυρα,αλλαξα το Cccam 2011 σε Mgcamd 1.38 και δεν βλεπω τιποτε.!!!!!!!!Καθε βοηθεια ειναι δεχτη ,.χιλια Ευχαριστω
    Ennoeis Digea ?. Prepei na sviseis ta palia kleidia gia na doulepsoun me ta kainourgia.Parallila den doulevoun epeidi exoun ta idia sid.

  10. #769
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Φιλε kosvale τα καναλια εκπεμπουν κανονικα και ανοιγουν με mgcamd.
    Και για το photoshop που (την) λες στον Serafeim αυτο που ανεβαζω ειναι photoshop
    (παλιο DVD player που την ειδε......... δορυφορικος δεκτης ).........



    ...... αυτο που ανεβασε ο Serafeim ειναι τραβηγμενο με φωτογραφικη μηχανη και μαλιστα υπο γωνια,
    και αυτο το κανει πολυ δυσκολο να πειραχθει με photoshop, χωρις να το καταλαβει κανεις, αν ο αλλος δεν ειναι expert στο ειδος ........

    Καλο λοιπον θα ειναι πριν κατηγορησουμε καποιον να το ψαχνουμε λιγο και να μην κατηγορουμε τους αλλους αδικα .......

  11. #770
    Senior Member
    Join Date
    08-09-2008
    Location
    GR
    Posts
    411
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Φιλοι μου Καλημερα.Υπαρχει καποιος που να θελει να βοηθεισει πραγματικα.Απ/της DreamBox 500HD original.Βλεπω ολες τις παλιες οριζοντιες συχνοτητες στις 3.1*Ε,με Cccam 2011 και τα παλαια κλειδια.Στις καθετες ολα μαυρα ο,τι κι'αν κανω.(φορτωσα Mgcamd k.l.p.).Μηπως υπαρχει καποιος να του στειλω το e-Mail μου,να μου στειλει τα αρχεια,και επεξηγησεις, τι ακριβως πρεπει να κανω.Α! να πω οτι εχω φορτωμενο, το TS panel.ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ>!!

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •