Έχω τον ίδιο ακριβώς δέκτη με image newnigma 4.0.9. Πέρασα πρώτα την 3.27 (ΟΕ2) και μετά την 3.29 (ΟΕ2).
Έχω τον ίδιο ακριβώς δέκτη με image newnigma 4.0.9. Πέρασα πρώτα την 3.27 (ΟΕ2) και μετά την 3.29 (ΟΕ2).
Ευχαριστω πολυ φιλε μου,εχω OPENPLI me enigma 2,και περασα το enigmaplugin-extensions-subtitleplayer_3.29_RAED_all με καταλιξη ipk,και ολα δουλεβουν τελεια.
Μπορω να σου στειλω οτι θελεις απο αυτα ,αν εχω το Mail σου....Μηπως εχεις τα νεα κλειδια για την ΝΕΡΙΤ, στις 3.1Ε;;??!!
Ξερει καποιος τα νεα κλειδια,της ΝΕΡΙΤ για τον d/box500hd????!!!.Ευχαριστω.
F 001E1FFF 00 A1B2C316D4E5F8B1 ;N1 s (3.0E)
F 001E1FFF 01 A1B2C316D4E5F8B1 ;N1 s (3.0E)
F 00141FFF 00 A1B2C316D4E5F8B1 ;N1 (3.0E)
F 00141FFF 01 A1B2C316D4E5F8B1 ;N1 (3.0E)
F 000A1FFF 00 A1B2C316D4E5F8B1 ;... (3.0E)
F 000A1FFF 01 A1B2C316D4E5F8B1 ;... (3.0E)
F 00281FFF 00 A1B2C316D4E5F8B1 ;N HD (3.0E)
F 00281FFF 01 A1B2C316D4E5F8B1 ;N HD (3.0E)
Σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Φιλε μου για την αμεση απαντηση σου.Να εισαι παντα καλα.
Διστυχως φιλε μου δεν ανοιξαν...!!!!!!!
Mono me Mgcamd anoigoun afta file.
mgcam , oscam και oscam_ymod.
Για να μην ψαχνετε αδικα σας τα εχω ανεβασει και τα δυο εδω.
oscam
http://www.satsupreme.com/download.p...am_nerit_digea
oscam_ymod
http://www.satsupreme.com/download.p...od_nerit_digea
Ακολουθηστε τις διαδρομες ριχτε μεσα τα αρχεια ( αν εχετε ηδη καποια απο τις oscam αυτες καλο ειναι να τις διαγραψετε απο πριν οπως επισης και κλειδια ) και τρεξτε μια απο τις Oscam.
Οπου δεν υπαρχει φακελος ( πχ φακελος config στην διαδρομη etc/tuxboχ) τον δημιουργειται εσεις.
Φυσικα τα κλειδια ειναι για τις νεες συχνοτητες της Digea
Οι oscam ειναι δοκιμασμενες σε PLI 3 και 4
Συγνωμην προς ολους,δικο μου το λαθος,.Ειναι απο αυτα τα σφαλματα,που οταν τα ανακαληψει καποιος οτι εκανε χτυπαει το κεφαλι του στον τοιχο.Και παλι ΣΥΓΝΩΜΗΝ.
ευχαριστώ και εγώ με τη σειρά μου.