Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 6 of 100 FirstFirst ... 4567811163156 ... LastLast
Results 51 to 60 of 998

Thread: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #51
    Member
    Join Date
    18-11-2008
    Posts
    78
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    καλησπέρα στην παρέα.Ηθελα να ρωτήσω κάτι.εχω πάρει έναν dm800se with wifi και ενω λειτουργει το wifi μετα απο μια επανακινηση δεν βλ'επει δύκτιο.έχετε αντιμετωπήσει το ίδιο πρόβλημα?(nemesi 2,6 dm800se}

  2. Advertise Here
  3. #52
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    TSpanel/addons/sim2-addons/sim2-plugins/wireless-sim2

    pigene eki kanto instal epanakinisi ke meta pesmou apotelesmata

    DHCP na ine on

  4. #53
    Senior Member dj-tom's Avatar
    Join Date
    21-08-2009
    Posts
    234
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    Καλός το φιλαράκι....λογικά πρέπει να είναι το tuner..αν το κατέχεις έχει μερικούς πικνωτές επάνω αντικατέστησε τους και είσαι ok και συγκεκριμένα ο ενας που είναι στο κάτω μερος του tuner δημιουργεί το παρόν πρόβλημα
    Nikola, ti piknoti prepei na valo gia antikatastasi? Milao gia auton pou einai kato apo to tuner.
    Prepei na alaxo kai olous tous alous i OXI?

    Δες πμ

  5. #54
    Member
    Join Date
    18-05-2008
    Posts
    50
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλησπέρα στο forum.
    Εχω ενα πρόβλημα με τον dreambox 800(klonos).
    Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπουτάρει(έτσι λέω εγώ).Πέρασα ξανά το image που είχα dream elite(και άλλα δυο gemini και blackhole)aλλά και στα τρία το ίδιο πρόβλημα.Ενώ ξεκινάνε κανονικά να φορτώνουν μέχρι κάποιο σημείο όταν βγάζει στην οθόνη του dream (dream multimedia booting)προσπαθεί να φορτώσει αλλά με πάει πάλι στην αρχή .Το κάνει 3-4 φορές αυτή την διαδικασία και μετά κολλάει.Τι μπορώ να κάνω?Υπάρχει λύση ή τα έφτυσε ο δέκτης?

  6. #55
    VIP Member mile kristo's Avatar
    Join Date
    24-06-2007
    Location
    EU
    Posts
    1,729
    Uploads
    268
    Likes
    72

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by dimas1 View Post
    Καλησπέρα στο forum.
    Εχω ενα πρόβλημα με τον dreambox 800(klonos).
    Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπουτάρει(έτσι λέω εγώ).Πέρασα ξανά το image που είχα dream elite(και άλλα δυο gemini και blackhole)aλλά και στα τρία το ίδιο πρόβλημα.Ενώ ξεκινάνε κανονικά να φορτώνουν μέχρι κάποιο σημείο όταν βγάζει στην οθόνη του dream (dream multimedia booting)προσπαθεί να φορτώσει αλλά με πάει πάλι στην αρχή .Το κάνει 3-4 φορές αυτή την διαδικασία και μετά κολλάει.Τι μπορώ να κάνω?Υπάρχει λύση ή τα έφτυσε ο δέκτης?
    des ti image bazis ti botloader aixei o dektis

  7. #56
    Member
    Join Date
    18-05-2008
    Posts
    50
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    des ti image bazis ti botloader aixei o dektis

    δεν ειναι θεμα image φιλε μου.2 χρονια το ιδιο image επαιζε κανονικοτατα.kai στα αλλα image pου δοκιμασα την ιδια bootloader ειχαν 70 η 72!!

  8. #57
    Member
    Join Date
    18-11-2008
    Posts
    78
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    το εκανα αυτο αλλα δεν πετυχε.δυστηχως καθε φορα που βγαινει απο την μπριζα η επανεκινηση πρεπει να κανεις επανακινηση του δυκτιου για να το δει

  9. #58
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by komitis View Post
    καλησπέρα στην παρέα.Ηθελα να ρωτήσω κάτι.εχω πάρει έναν dm800se with wifi και ενω λειτουργει το wifi μετα απο μια επανακινηση δεν βλ'επει δύκτιο.έχετε αντιμετωπήσει το ίδιο πρόβλημα?(nemesi 2,6 dm800se}
    Εσένα πως σε ξεπέρασα και δεν απάντησα? κοίτα φιλε μου δοκίμασε να αλλάξεις το wpa/wpa παίξε με αυτά λίγο κάπου θα βρείς τα σωστά.. πιστεύω να ξέρεις που βρίσκονται? μέσα στις ρυθμίσεις του network...αλλα θα σου πω και το εξής τίποτε καλύτερο από το ενσύρματο όλα τα υπόλοιπα πάντα θα σου κάνουν κολληματάκια

  10. #59
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by dimas1 View Post
    des ti image bazis ti botloader aixei o dektis

    δεν ειναι θεμα image φιλε μου.2 χρονια το ιδιο image επαιζε κανονικοτατα.kai στα αλλα image pου δοκιμασα την ιδια bootloader ειχαν 70 η 72!!
    Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ αλλα το ξαναφλασαρα το εργαλείο και όλα ok....να σε ρωτήσω μήπως κατεβαζεις κανένα περίεργο addons και δημιουργεί ασυμβατότητα στο boot?

  11. #60
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by dimas1 View Post
    Καλησπέρα στο forum.
    Εχω ενα πρόβλημα με τον dreambox 800(klonos).
    Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπουτάρει(έτσι λέω εγώ).Πέρασα ξανά το image που είχα dream elite(και άλλα δυο gemini και blackhole)aλλά και στα τρία το ίδιο πρόβλημα.Ενώ ξεκινάνε κανονικά να φορτώνουν μέχρι κάποιο σημείο όταν βγάζει στην οθόνη του dream (dream multimedia booting)προσπαθεί να φορτώσει αλλά με πάει πάλι στην αρχή .Το κάνει 3-4 φορές αυτή την διαδικασία και μετά κολλάει.Τι μπορώ να κάνω?Υπάρχει λύση ή τα έφτυσε ο δέκτης?
    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ αλλα το ξαναφλασαρα το εργαλείο και όλα ok....να σε ρωτήσω μήπως κατεβαζεις κανένα περίεργο addons και δημιουργεί ασυμβατότητα στο boot?
    Επειδη ειχα και εγω το ιδιο προβλημα, φλασαρε το οπως λεει ο Νικολας με το Dream Up και με καλωδιο null modem και θα επανελθει...
    Απ' οτι μαντευω θα πρεπει να ειναι απο τους πρωτους κλωνους (σαν τον δικο μου) ....
    Εμενα κολουσε στο εικονιδιο που γραφει flash/vmlinux.gz, μετα εδειχνε το λογοτυπο της DM και εμενε εκει.....

    Λογικα Νικολα αν προκειται για κανενα plugin, δεν θα εβγαζε πρασινη οθονη;

Page 6 of 100 FirstFirst ... 4567811163156 ... LastLast
Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •