καλησπέρα στην παρέα.Ηθελα να ρωτήσω κάτι.εχω πάρει έναν dm800se with wifi και ενω λειτουργει το wifi μετα απο μια επανακινηση δεν βλ'επει δύκτιο.έχετε αντιμετωπήσει το ίδιο πρόβλημα?(nemesi 2,6 dm800se}
καλησπέρα στην παρέα.Ηθελα να ρωτήσω κάτι.εχω πάρει έναν dm800se with wifi και ενω λειτουργει το wifi μετα απο μια επανακινηση δεν βλ'επει δύκτιο.έχετε αντιμετωπήσει το ίδιο πρόβλημα?(nemesi 2,6 dm800se}
TSpanel/addons/sim2-addons/sim2-plugins/wireless-sim2
pigene eki kanto instal epanakinisi ke meta pesmou apotelesmata
DHCP na ine on
Καλησπέρα στο forum.
Εχω ενα πρόβλημα με τον dreambox 800(klonos).
Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπουτάρει(έτσι λέω εγώ).Πέρασα ξανά το image που είχα dream elite(και άλλα δυο gemini και blackhole)aλλά και στα τρία το ίδιο πρόβλημα.Ενώ ξεκινάνε κανονικά να φορτώνουν μέχρι κάποιο σημείο όταν βγάζει στην οθόνη του dream (dream multimedia booting)προσπαθεί να φορτώσει αλλά με πάει πάλι στην αρχή .Το κάνει 3-4 φορές αυτή την διαδικασία και μετά κολλάει.Τι μπορώ να κάνω?Υπάρχει λύση ή τα έφτυσε ο δέκτης?
des ti image bazis ti botloader aixei o dektis
δεν ειναι θεμα image φιλε μου.2 χρονια το ιδιο image επαιζε κανονικοτατα.kai στα αλλα image pου δοκιμασα την ιδια bootloader ειχαν 70 η 72!!
το εκανα αυτο αλλα δεν πετυχε.δυστηχως καθε φορα που βγαινει απο την μπριζα η επανεκινηση πρεπει να κανεις επανακινηση του δυκτιου για να το δει
Εσένα πως σε ξεπέρασα και δεν απάντησα? κοίτα φιλε μου δοκίμασε να αλλάξεις το wpa/wpa παίξε με αυτά λίγο κάπου θα βρείς τα σωστά.. πιστεύω να ξέρεις που βρίσκονται? μέσα στις ρυθμίσεις του network...αλλα θα σου πω και το εξής τίποτε καλύτερο από το ενσύρματο όλα τα υπόλοιπα πάντα θα σου κάνουν κολληματάκια
Επειδη ειχα και εγω το ιδιο προβλημα, φλασαρε το οπως λεει ο Νικολας με το Dream Up και με καλωδιο null modem και θα επανελθει...
Απ' οτι μαντευω θα πρεπει να ειναι απο τους πρωτους κλωνους (σαν τον δικο μου) ....
Εμενα κολουσε στο εικονιδιο που γραφει flash/vmlinux.gz, μετα εδειχνε το λογοτυπο της DM και εμενε εκει.....
Λογικα Νικολα αν προκειται για κανενα plugin, δεν θα εβγαζε πρασινη οθονη;