Ti douleia exei to Mediascanner me tin anagnwrisi tou usb?.Me to media scanner epilegeis meson gia anavathmisi.Paradeigma IPK datei mesw tmp!.
Ti douleia exei to Mediascanner me tin anagnwrisi tou usb?.Me to media scanner epilegeis meson gia anavathmisi.Paradeigma IPK datei mesw tmp!.
tuner A κενό σε dm800 κλώνο πως λυνετε
O dreambox (original kai klwnos) thelei kalo diseqc:SPAUN.Diaforetika ftaiei to tuner.
καλησπερα
Για να διαβασει ο dreambox 800 se clone την γαμμα βουλγαρο ,πρεπει να εχει κατι to cccam.cfg????
o ολανδος παιζει ακομα????
καλησπερα..
εχει πεσει στα χερια μου αυτος ο δεκτης και ψαχνω ενα φιλο που θα με βοηθησει να τον σεταρουμε και να τον εγκαταστησουμε
ok ola entaxi thns
Μηπως θα μπορουσες να μας πεις και πως διορθωσες το προβλημα;
Για καποιον που πιθανως θα εχει το ιδιο θεμα...............
Α!!!ΡΕ ΦΙΛΕ ΠΟΣΟ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟΥΤΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!! ΑΜΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑς!!!!!!!!!!!!! ΣΤΑ @@ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.. ειμαι κακος ε??????(......λιιιιιιγοοοο........)
Ειμαι ο ....μπιπππππππ..... ειμαι, αλλα θελω να πιστευω παντα στην καλη διαθεση των ανθρωπων ........
Με αυτές της εντολές παίζει φιλε μου.. της περνας μεσα στο cfg. Τώρα αν δουλέψουν οι όχι τα αρχεία δεν γνωρίζω
CAMKEY: /dev/sci0 11 22 33 44 55 66 77 88
CAMDATA: /dev/sci0 11 22 33 44 55 66 77 88 99 aa bb cc dd ee ff
Tuner κενό …λογικά είναι από το image έχει συμβεί και συμβαίνει σε πολλά dream box