Zendmast in Hoogersmilde staat scheef
De zendmast in Hoogersmilde staat al weer een paar maanden overeind maar nog niet helmaal recht. Het bedrijf Volker Wessels Telecom gaat daarom de enorme zendmast de komende weken rechtzetten. zo meldt RTV Drenthe. Volgens het bedrijf Volker Wessels Telecom is er een kleine afwijking van een paar centimeter.
De komende tijd zijn de werknemers van Volker Wessels Telecom nog aan het werk met het spannen van tuidraden om de zendmast kaarsrecht te krijgen. Na de jaarwisseling gaan ze verder met het waterdicht maken van de toren en andersoortig onderhoud.




Reply With Quote