Pershendetje
Kam 2 servera, me dy karta, njeren e kam digitalb tjetren Tring
i kam share prej dm 500s, deri tash me kan punuar mir tash kam probleme, klientat po me disconetohen, por edhe serverat ndermjet veti, serverat jan ne nje swich e kam ndrruar swichin e i kam kontrolluar te gjitha reth hardwerit ( kabllot, swichat kam provuar ping 1 ditor, etj) problemi eshte ne software, kush mund te me ndihmoj





