Nuk jep opsion vetem per kanalet free
Nuk jep opsion vetem per kanalet free
Ka nd zghidhje? Po ndryshim firmware mund te behet?
prsh kam nje flaybox te digitalbit dhe cdo 10 min kerkon updejt por nuk e mere qendron U 00,per 20 min fiken ndizet dhe punon ne rregull pastaj kerkon perseri updejt mbas 10 min,dmth nuk e mere ubdejtin.
pershendetje topix2 spot kuptoj pse po meresh me ket box berllog hudhe dhe mos u mer me ket sja vlen kalo bukur
Pershendetje.. Me duhet nji ndihme t vogel kam aparatin flybox dgalb.. por e kam vendos pini(kod) te menue e instalimet i kanaleve .. e kam harrue pinin .. aka donji zgjidhe per ket pini kod e zbllokimi ? flm
<p>
Provo 1232 ose mer ato te digitalbit ne tel ato te ndihmojne.</p>
<p>
prsh joni-2012 flm per dihme por nuk esht ky ..</p>
<p>
NE rradhe te pare 1- e ke pjaten me dy Koka apo nji, nqs e ke me dy Koka do heqesh kabllin qendror dhe do ta vendosesh tek Koka e qendres e Eutelsatw 2 qe eshte e digitalbit....pra pa disekt, gjithmon Para se te besh kete hiq aparatin nga priza dhe hiqe njehere UREN e tunerit nga mbrapa dhe vendose prap Mos e harro se pa UREN mbrapa nuk ban kurre gja..... 2- kur aparati te fiket Ben ristart me NJ moment me display te nxjerr OOOO me kete momonet shtyp 5 here butonin power lart tek butonat me mess vetem pese here dhe heq doren. Mos harro duhet te shume I perpikte me shkallet qe vepron.......te pershendes</p>
Ndoshta mund te kete qene edhe kjo qe thua ti, Onlinesbi sudoku incometaxindiaefiling por su morra me me ate pune, personit i dhashe nje keshille qe te nderronte flyboxin te distributori lu e kishte marre, dhe ai e kishte kete mundesi.
para disa ditesh me ra ne dore aparati i ri i digitalbit , mu duk me i mire se flyboksi ( i dyte se ishte prodhim kinez se i pari ishte korea ) kurse aparati i ri eshte prodhim vietnam .....tek menuja kishte dhe opsion upgrade usb n.q.s gjen software ... kishte dhe opcion RCA per rgb scart lidhje etjer