Ik heb al verschillende mensen gecontracteerd. tot nu toe niemand die het probleem kan oplossen.
Ik heb al verschillende mensen gecontracteerd. tot nu toe niemand die het probleem kan oplossen.
halloo als iemand oplossing heeft ik heb zelfde probleen maar ik ben nieuw in dat domein dus graag uitleg hoe ze programeren van a tot z dank u
Het zal waarschijnlijk niet meer op het net komen te staan want er waren er te veel die gratis keken zonder er iets zelf voor te moeten doen sorry maar de meeste die hier op het forum zitten komen enkel en alleen om hier key's en files te zoeken maar doen niet eens zelf de moeite om met deze hobby bezig te zijn en zelf een oplossing te vinden. uit goede bronnen heb ik vernomen dat die Cobra files niet zommaar op het net meer te vinden zullen zijn jammer maar het is zo .Wij echte hobbyisten zijn niet echt geinteresseerd met wat er op die schotel te zien valt. Het gaat enkel en alleen om wat er zoal open gaat da's de echte kick .
Geen probleem, ik wil best zelf hobbyen, maar bezorg me dan even de source code van cobra. Ik heb al zitten hexdumpen maar jammer genoeg is de binfile encrypted. De volgende stap is de deltacam open prutsen en kijken of er een memorydump gedaan kan worden via een jtag. En als dat niet lukt vrees ik dat we eens een smartcard onder de elektronenmicroscoop moeten steken om de master keys te lezen.
Ik denk wel dat er veel mensen die een deltacam gekocht hebben, en waar ze dus veel geld mee hebben verdiend bij deltacam niet blij zullen zijn als er geen update komt.
En ja, kaartjes verkopen zullen ze ook niet meer doen in belgie.
Ook casio008 ik wil best wel hobby'en maar zonder basis code. is het ook starten met firmware voor de deltacam en stap voor stap opbouwen wat anderen al gedaan hebben echter nu is er niets meer ... tenzij je mij via pm het licht kan laten zien, dan wil ik best homebrewen, coden en van hobbytje spelen.
Iemand een idee wat de provider ID is geworden ?Ik kan provider en key toevoegen maar ken het ID niet.
de nieuwe versies van cobra en python (v1.74) die gisteren verschenen zijn bieden geen oplossing voor het telenet probleemof vergis ik mij?
Amai,weer iets voor mijn museum.Na 30 jaar een bananendoos vol met cams,kaartjes en programmeurs. Maar nog geen minuut spijt van alle aankopen. Oh ja toch wel, van die 2 DM800-en. Getekend , nietgefrustreerde-belg
12 Frans
22 nl.telenet
1.74 is op 16/3/2015 gereleased.....waarover heb je he eigenlijk..?