καλησπερα σας
εχω ενα προβλημα 5 λεπτα μου παιζει ρε παιδια και αλλα 5 σταματαει
γιατι κολαει ετσι το γ.......
εχω τιν gemini και οταν παω στο blue panel cam einstallungen cam user
camd 3 config και μου αλλαζει το καναλι επιλογης
να το πεταξω η να παρω κανενα πιω απλο μιχανακι ...
νικος. danke
Edit/Delete Message




Reply With Quote
