Microsoft en Apple zingen ongemakkelijk liedje (video)

Kerstboodschap moet wapenstilstand veinzen

Onder het mom van Kerst, vrede op aarde, probeert Microsoft een soort van wapenstilstand met Apple te veinzen door in een reclamespot samen met Apple-medewerkers het kerstlied "Peace on earth" te zingen.

Microsoft is al een tijdje een andere weg aan het bewandelen. Het bedrijf matigt op sommige gebieden zijn toon en flirt zo nu en dan zelfs met de concurrentie. Al zie je af en toe wel een diepe terugval.




Hoewel er de laatste tijd wel meer verzoeningspogingen zijn geweest tussen Microsoft en Apple lijkt deze laatste poging het iets te veel aan te willen dikken.