Apple valt gebruikers lastig met pop-ups
"Koop alsjeblieft onze nieuwe iPhone."
Wordt Apple wanhopig? Je zou het bijna denken. Verschillende gebruikers melden lastig te worden gevallen door pop-ups in de App Store met de melding de nieuwste iPhone te halen.
Het viel niet alleen Luke Dormehl van Cult of Mac op, ook verschillende iPhone-gebruikers klagen steen en been op Twitter over de popups. Op Reddit loopt ook al enkele dagen een thread waarin mensen hun onvrede uiten over de reclame-uiting. Dormehl meldt verder ook nog dat de pop-up niet voortkomt uit Apple's nieuwste update (iOS 9.2) aangezien er ook meldingen van lezers langskwamen die nog gebruik maken van versie 9.1
Belachelijk krachtig
De popup meldt dat de iPhone 6s belachelijk krachtig is en geeft je twee opties: Leer meer of upgrade nu. De eerste optie stuurt je naar de Apple website waar je van alles kan lezen over de nieuwe iPhone terwijl de tweede optie je direct doorstuurt naar de Apple store.
Het is overigens niet de eerste keer dat Apple onder vuur komt te liggen dankzij een reclamecampagne van het bedrijf. Eerder trachtte Apple gebruikers te verblijden met een gratis album van U2 wat ook niet in goede aarde viel.
En, heb jij de pop-up al langs zien komen?





Reply With Quote