Deze zomer komt de Anniversary Update uit voor Windows 10 en Microsoft zoekt daarvoor vast feedback van deelnemers aan het Insider-programma. De geplande 'Redmond' update volgt later (waarschijnlijk in 2017) en deze update belooft vooral enkele kleine wijzigingen. Bijvoorbeeld aan het inlogsysteem, maar ook het startmenu wordt aangepast.




Insider-hub

In deze Sway-presentatie zet Microsoft de veranderingen op een rij. De menu-opties die eerst onder de meest gebruikte apps stonden zijn apart aan de linkerkant gezet (Instellingen, Aan/uit) en opties als de Verkenner zijn iets meer weggestopt, je moet even op de het 'meer'-pictogram klikken om de andere opties open te vouwen.

Microsoft is benieuwd naar feedback van Insiders en vraagt of gebruikers de nieuwe of de vorige versie beter vinden en waarom. Dat kan via de vernieuwde Insider-hub (de optionele app in Windows 10) die nu is samengevoegd met Windows Feedback of dit formulier