Geia sas
Eimai neos sto hobby auto kai tha eithela ligi bohthia sto pos na proxoriso. Exo ton 7025 kai xreiazome info sto pos tha ekmetaleuto tis dinatotitew to mixanimatos moy san Client.
Euxaristo
Geia sas
Eimai neos sto hobby auto kai tha eithela ligi bohthia sto pos na proxoriso. Exo ton 7025 kai xreiazome info sto pos tha ekmetaleuto tis dinatotitew to mixanimatos moy san Client.
Euxaristo
egw exw to 7020.file an vreis kati pes mou.an vrw kai egw kati tha sou pw.kapoios edw mou eipe server me 25 dollars.to skeftomai.an kai akomi den exv mathei kala kala pws ginetai to sharing...an ksereis pes tipota,estw kai se pm.to e-mail se msn einai [email protected] an me vreis online mila mou apo ekei.bye
σε πολλα τα φορουμ αν ψαξετε για sharing υπαρχουν τα παντα.
πρεπει πρωτα να μαθετε να δουλευετε τα emulators του δεκτη και ολα ερχονται με την σειρα....
οσο για τα δολαρια ειναι παλιο εθυμο.τωρα εχει γεμισει ο τοπος με free servers.
steilte mou minima sto [email protected] na sas boithiso
giannis
καλησπερα σας
εχω ενα προβλημα 5 λεπτα μου παιζει ρε παιδια και αλλα 5 σταματαει
γιατι κολαει ετσι το γ.......
εχω τιν gemini και οταν παω στο blue panel cam einstallungen cam user
camd 3 config και μου αλλαζει το καναλι επιλογης
να το πεταξω η να παρω κανενα πιω απλο μιχανακι ...
νικος. danke
Edit/Delete Message
paidia kaneis simera den plironei gia sharing.psakste edo mesa sto forum sharing exei arketa themata boitheias.parapera se alla forum mono gia sharing.balte sto google''dreambox sharing'' tha breiye polla themata.plz min mou stelnete alla mail gia boitheia,den mporo pia.opoio thelei as postarei edo mesa,giayto einai to forum,oste na boithithoun kai alloi.parapera sas xreizetai cccam,i gbox gia na sas doso tin arxi.filika