Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Results 1 to 5 of 5

Thread: Just hello

  1. #1
    New Member
    Join Date
    16-04-2005
    Posts
    7
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Just hello

    I just wana say Hello everybody
    If u want any help about technosat condor starsat i here

  2. Advertise Here
  3. #2
    New Member
    Join Date
    15-05-2005
    Posts
    0
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Rai Africa Asia

    Sorry,

    c'est important de saluer les gens qui travaillent à fond sur ce site, et je ne l'ai jamais fait, je m'en excuse d'avance
    Vous pouvez communiquer avec moi en anglais, francais, italien et espagnol,
    Ma question est la suivante :

    Que puis je faire pour récupérer les rai africa et asia sur un Kaon 230 transformer en BM 1100 FTA et sur un Hirschmann (cousin de l'echolink me semble t il???)

    Merci de me répondre

  4. #3
    VIP Member
    Join Date
    29-03-2005
    Posts
    5,106
    Uploads
    0
    Likes
    4

    Re: Rai Africa Asia

    Hello bobyh4003 and vittootmail.hio: you arewelcome to SatSupreme: !

  5. #4
    Honor Administrator † <<ELVIS>>'s Avatar
    Join Date
    08-12-2006
    Posts
    48,378
    Uploads
    10
    Likes
    27

    Re: Just hello

    welcome mate..and enjoy your stay here.

  6. #5
    Amigos para Siempre Levante's Avatar
    Join Date
    10-10-2005
    Posts
    25,364
    Uploads
    197
    Likes
    9

    Re: Just hello

    Hola y bienvenido(a) a nuestro foro (Peña) y disfruta de la presencia.

    Saludos.

    Hello and welcome to our forum and enjoys it.

    Regards

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •