Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Results 1 to 3 of 3

Thread: apresentação

  1. #1
    Member
    Join Date
    19-05-2007
    Posts
    31
    Uploads
    0
    Likes
    0

    apresentação

    Sou o Paulo e tenho satelite ai a 20 anos. Neste momento com azbox.

  2. Advertise Here
  3. #2
    New Member
    Join Date
    12-06-2009
    Posts
    1
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: apresentação

    sou taico, aqui Brasil, tenho azbox S701B , gosto muito deste forum. abraços a todos, viva Seleção Brasileira .

  4. #3
    New Member
    Join Date
    19-06-2009
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: apresentação

    meu nome é mauro tenho conhecimento eletronico a mais de 25 anos.
    estou no brazil ..estado do rio de janeiro.

    felicidades.

    Mauro®

Advertise Here

Similar Threads

  1. apresentaçao
    By marisa30 in forum Portuguese / Português
    Replies: 0
    Last Post: 23-11-2009, 15:11:05
  2. Apresentação
    By fvfernandes in forum Introductions
    Replies: 7
    Last Post: 02-05-2008, 15:23:08
  3. Apresentação
    By ajfm in forum Introductions
    Replies: 9
    Last Post: 02-05-2008, 15:20:40
  4. apresentaçao
    By joaquim ribeiro in forum Introductions
    Replies: 3
    Last Post: 25-04-2008, 03:00:00
  5. apresentação
    By Antonio Montene in forum Introductions
    Replies: 4
    Last Post: 19-04-2008, 08:46:45

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •