Belangrijkste zender van Nederland krijgt nieuwe leiding
NPO heeft een nieuwe interim zendermanager voor de meest bekeken zender van Nederland aangesteld. Remco van Westerloo wordt de nieuwe netmanager van NPO 1.
Remco van Westerloo volgt Frans Klijn op. Klijn ligt in de media onder vuur vanwege financiële perikelen in de privésfeer. Maar dit heeft niets met het aanstellen van Van Westerloo te maken. Klijn blijft namelijk directeur TV bij NPO. Dat hij als netmanager bij NPO 1 stopt heeft te maken met de vreemde situatie dat hijzelf als directeur TV de werkzaamheden van netmanager Klijn van NPO 1 moet beoordelen.
Remco van Westerloo
Remco van Westerloo is geen onbekende in de televisiewereld. Hij was in het verleden onder meer in een soortgelijke functie werkzaam voor Net5, Talpa en RTL5.




Reply With Quote