BONJ. a tous pourriez vous me dire s.v.p s'il y a un moyen de mettre a jour via internete-demo toutes les keys a jour je connais pas tres bien ce demo { MVISION FCIS-7000 E+ } je viens de le mettre a jour avec le nouveau firme le6.36 auc et vas tres bien ce qui'l me manque c'est mette a jour pour les keys divers es-que quelquen pourrai m'aider s.v.p. je vous remercie d'avance--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- BONJ. All could you please tell me if there is a way to update via internete-demo all keys a day I know very well that not demo (MVISION CSIF-7000 E +) I just put it a day with the new le6.36 firm auc going very well and that I miss it qui'l mette a day for various keys es quelquen that can help me please I thank you
No French ENGLISH PLEASE

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- BONJ. All could you please tell me if there is a way to update via internete-demo all keys a day I know very well that not demo (MVISION CSIF-7000 E +) I just put it a day with the new le6.36 firm auc going very well and that I miss it qui'l mette a day for various keys es quelquen that can help me please I thank you
Reply With Quote