Ziggo zet uitpakzender uit
Ziggo zet op 1 maart een zogenaamde uitpak-zender uit voor alle klanten die bij het kabelbedrijf het abonnement DKTV of TV Start/TV Standaard koopt.
Ziggo zet uitpakzender uit
Ziggo besloot eind vorige maand om het natuurkanaal Nat Geo Wild van National Geographic voor alle klanten open te zetten. Wie bij het kabelbedrijf het TV Start/TV Standaard-abonnement koopt, kan hierdoor tot en met 28 februari met een door Ziggo geleverde Mediabox – zoals Mediabox XL of Mediabox Next – of met een smartcard direct via de televisie naar Nat Geo Wild kijken. Wanneer het DKTV-abonnement wordt gekocht, kan via de mobiele tv-dienst Ziggo GO gekeken worden. Nat Geo Wild is bij het kabelbedrijf onderdeel van het aanvullende Ziggo Movies & Series XK-abonnement, dat €11,95 per maand kost.
Zender van de maand
Ziggo is gestopt met het leveren van een zender van de maand, zoals de concurrenten KPN en T-Mobile wel doen. Ziggo biedt op periodieke basis een of meerdere zenders gedurende een bepaalde periode afkomstig uit aanvullende pakketten gratis aan alle klanten aan. Het verpakt dit gratis aanbod onder de naam uitpakzender of uitpakweken. Wanneer Ziggo na Nat Geo Wild een nieuwe uitpakzender bekend maakt , is op dit moment nog niet bekend.




Reply With Quote