Na Viaplay ook prijsverhoging Disney+
De toon voor 2023 is ook in het segment streamingdiensten gezet. Nederlanders gaan meer betalen om online naar films, series en sport te kijken.
Na Viaplay ook prijsverhoging Disney+
Nadat eerder Viaplay bevestigde – en later weer in het midden liet – dat de abonnementsprijs met tot meer dan twee euro per maand gaan stijgen, blijkt nu ook Disney+ de prijs voor nieuwe abonnees per direct verhoogd te hebben. Het maandabonnement wordt een euro duurder en het jaarabonnement tien euro. Hierdoor kost Disney+ voor nieuwe klanten nu €9,99 per maand. Bij vooruitbetaling moet voor het jaarabonnement nu €99,99 afgerekend worden.
Bestaande klanten
Het is onbekend Disney het Disney+ abonnement voor bestaande klanten in prijs gaat verhogen. Volgens Nederlandse regelgeving dient Disney Benelux aan bestaande klanten minimaal een maand van te voren een prijsverhoging bekend te maken. Dit betekent dat de nieuwe prijzen voor bestaande klanten op zijn vroegst over een maand van toepassing zijn. De streamingdienst dient dan wel in de komende dagen klanten hierover te informeren.




Reply With Quote