Guides and tutorials for 1430 in software Pioneero ( \DOC),
With Laptop maybe with "USB to RS232" but I don't use...
1
2
Guides and tutorials for 1430 in software Pioneero ( \DOC),
With Laptop maybe with "USB to RS232" but I don't use...
May the Lord give you a log life divine ADMINISTRATOR for what you do for us.
samebody can explain with few words the OFM firmware, why 14xxOFM is .bin (like pionero 15xx.bin) instead of .rcu. And how the 14xxOFM .bin can be loaded?Which program use to insert autoroll, emucreator??
To firmware 15xx can be add MHW support DCV(sview). An 14xx given this morning there's no support.
Thanks to mitic ADMIN.
hello
i want the firm 1530_M94Z_Generator_EU_black
thank you
which is the difference between
1530_M94Z_Generator_EU
and
1530 _M94Z_Generator_EU_BLACK
hello
thanks cptsurcouf
sombody help me please . for how i change on windows xp to write declink for pioneer ts7 . merci
Voilà un new firmware pour le TS4 à tester.
D'autre part :
- j'ai une carte officielle T*S activée avec des droits modifiés en full access; comment utiliser le programme 1430_M95EU sans l'émulateur de clés pour qu'il décode les programmes TV en utilisant la carte. autrement quel autre firmware prendre, peut-on utiliser le firmware original du TS4 ?
J'ai un ancien programme de ZIBI qui permettait d'utiliser soit la carte, soit l'émulateur ?
- je vois pas mal de post avec des clés AES pour la semaine, mais avec des formats différents suivant les démo, peut-on les rentrer dans le TS4 via la connexion RS232, comment faire ? faut-il passer par Mediaset, sans connexion internet ?
Merci de vos réponses les gars (et les filles ?)