Paidia sorry giauto pou tha rwtisw... eimai ligo asxetos... me gamma card doriforiko piato de thelume?????? i ennoeitai oti prepei na exume piato?
Paidia sorry giauto pou tha rwtisw... eimai ligo asxetos... me gamma card doriforiko piato de thelume?????? i ennoeitai oti prepei na exume piato?
Εννοειται οτι πρεπει να εχεις ''πιατο'' Φιλε μου.....αλλη ερωτηση![]()
που θα βρω μια γ@@@α παρακαλω ενδιαφερομαι![]()
Με αναζήτηση στο google βρίσκουμε τα πάντα και σε καλή τιμή.
στείλε προσωπικό μήνυμα...
[email protected], επισης.